עזרה לתקלה
-
כול פעם שאני פותח תיקיה או כול תוכנה זה מה שמופיע לי יש פיתרון?

-
כול פעם שאני פותח תיקיה או כול תוכנה זה מה שמופיע לי יש פיתרון?

-
@בערל-ושלייקס הפיתרון בעיני. תעיף את תוכנת Adobe acrobat (זה לקריאת pdf). ותתקין מחדש מ כאן Adobe acrobat 2019 pro
הגירסא המתקדמת ביותר לקבצי pdf.
בהצלחה. -
כול פעם שאני פותח תיקיה או כול תוכנה זה מה שמופיע לי יש פיתרון?

-
יש לך גירסה
-
יש לך גירסה
-
יש לך גירסה
-
@רבא אמר בעזרה לתקלה:
@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
יש לך גירסה
לא. אבל אולי הגיע הזמן לווינדוס 10?
אם אתה רוצה אפשר לפתוח נושא על התקנת מערכת הפעלה וכל הנלווה

-
@רבא אמר בעזרה לתקלה:
@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
יש לך גירסה
לא. אבל אולי הגיע הזמן לווינדוס 10?
אם אתה רוצה אפשר לפתוח נושא על התקנת מערכת הפעלה וכל הנלווה

@רבא אמר בעזרה לתקלה:
@רבא אמר בעזרה לתקלה:
@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
יש לך גירסה
לא. אבל אולי הגיע הזמן לווינדוס 10?
אם אתה רוצה אפשר לפתוח נושא על התקנת מערכת הפעלה וכל הנלווה

יש כבר

-
@DANI123 אמר בעזרה לתקלה:
כ
סליחה שלא הגבתי פשוט בידיוק אחותי ניקתה לפסח אז לא יכלתי
ותודה עעל התוכנה ולגבי ההפעלה הבנתי שלא שווה לא? -
@DANI123 אמר בעזרה לתקלה:
כ
סליחה שלא הגבתי פשוט בידיוק אחותי ניקתה לפסח אז לא יכלתי
ותודה עעל התוכנה ולגבי ההפעלה הבנתי שלא שווה לא?@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
@DANI123 אמר בעזרה לתקלה:
כ
סליחה שלא הגבתי פשוט בידיוק אחותי ניקתה לפסח אז לא יכלתי
ותודה עעל התוכנה ולגבי ההפעלה הבנתי שלא שווה לא?מה לא שווה להתקין מערכת הפעלה?
-
@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
@DANI123 אמר בעזרה לתקלה:
כ
סליחה שלא הגבתי פשוט בידיוק אחותי ניקתה לפסח אז לא יכלתי
ותודה עעל התוכנה ולגבי ההפעלה הבנתי שלא שווה לא?מה לא שווה להתקין מערכת הפעלה?
-
-
איו וי עדיף שלא תדע. סתם לעלות את זה שוב?
-
איו וי עדיף שלא תדע. סתם לעלות את זה שוב?
@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
איו וי עדיף שלא תדע. סתם לעלות את זה שוב?
אל תדאג ראתי הרבה מחשבים גרועים
-
לא נירא לי כמהו אבל אני מעלה
-
אני לא מוצא את התמונה תזכיר לי מה לכתוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות