עזרה לתקלה
-
איו וי עדיף שלא תדע. סתם לעלות את זה שוב?
@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
איו וי עדיף שלא תדע. סתם לעלות את זה שוב?
אל תדאג ראתי הרבה מחשבים גרועים
-
לא נירא לי כמהו אבל אני מעלה
-
אני לא מוצא את התמונה תזכיר לי מה לכתוב
-
אני לא מוצא את התמונה תזכיר לי מה לכתוב
-
@בערל-ושלייקס מחשב מלפני 10 שנים מעבד DUAL CORE G PENTIUM G620,
2 ג'יגה RAM@יהודה-12 אמר בעזרה לתקלה:
@בערל-ושלייקס מחשב מלפני 10 שנים מעבד DUAL CORE G PENTIUM G620, 2 ג'יגה RAM
זה

-
התקנתי וזה מה שזה כתב

-
התקנתי וזה מה שזה כתב

-
על הקובץ? אין לי
-
על הקובץ? אין לי
@בערל-ושלייקס על התכנה
-
אז אין לי את האפשרות הזאת!אבל אולי זה אחד מהשתים

-
אז אין לי את האפשרות הזאת!אבל אולי זה אחד מהשתים

@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
אז אין לי את האפשרות הזאת!אבל אולי זה אחד מהשתים

תעלה צילום מסך על קליק ימני
-
הנה

-
זה אמור להיפתח ככה

-
זה אמור להיפתח ככה

@בערל-ושלייקס מוזר זה אמור להופיע כנראה בתקופה של XP זה היה שכלול![אם היה]
-
-
מה הסיפור זה פשוט 64 סיביות ווינדוס XP הוא 32
@בערל-ושלייקס תצטרך להתקין adobe reader בגרסה של 32 סיב'
בהצלחה -
@בערל-ושלייקס יש פו גירסת 32 סיביותSumatraPDF-3.2-install.exe
-
@יהודה-12 אמר בעזרה לתקלה:
@בערל-ושלייקס מחשב מלפני 10 שנים מעבד DUAL CORE G PENTIUM G620, 2 ג'יגה RAM
זה

-
@DANI123 דוקא g620 הוא בסדר חוץ מזה שהסוקט שלו היא 1155 זה מתאים למעבדי i3/5/7 דור 2/3 ובשדרוג קל הוא מעלה את המחשב לרמה אחרת ועוד ראם 2/4 גיגה סיימנו סיפור ווינדוס 10 חלק....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
