עזרה לתקלה
-
@DANI123 אמר בעזרה לתקלה:
כ
סליחה שלא הגבתי פשוט בידיוק אחותי ניקתה לפסח אז לא יכלתי
ותודה עעל התוכנה ולגבי ההפעלה הבנתי שלא שווה לא?@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
@DANI123 אמר בעזרה לתקלה:
כ
סליחה שלא הגבתי פשוט בידיוק אחותי ניקתה לפסח אז לא יכלתי
ותודה עעל התוכנה ולגבי ההפעלה הבנתי שלא שווה לא?מה לא שווה להתקין מערכת הפעלה?
-
@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
@DANI123 אמר בעזרה לתקלה:
כ
סליחה שלא הגבתי פשוט בידיוק אחותי ניקתה לפסח אז לא יכלתי
ותודה עעל התוכנה ולגבי ההפעלה הבנתי שלא שווה לא?מה לא שווה להתקין מערכת הפעלה?
-
-
איו וי עדיף שלא תדע. סתם לעלות את זה שוב?
-
איו וי עדיף שלא תדע. סתם לעלות את זה שוב?
@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
איו וי עדיף שלא תדע. סתם לעלות את זה שוב?
אל תדאג ראתי הרבה מחשבים גרועים
-
לא נירא לי כמהו אבל אני מעלה
-
אני לא מוצא את התמונה תזכיר לי מה לכתוב
-
אני לא מוצא את התמונה תזכיר לי מה לכתוב
-
@בערל-ושלייקס מחשב מלפני 10 שנים מעבד DUAL CORE G PENTIUM G620,
2 ג'יגה RAM@יהודה-12 אמר בעזרה לתקלה:
@בערל-ושלייקס מחשב מלפני 10 שנים מעבד DUAL CORE G PENTIUM G620, 2 ג'יגה RAM
זה

-
התקנתי וזה מה שזה כתב

-
התקנתי וזה מה שזה כתב

-
על הקובץ? אין לי
-
על הקובץ? אין לי
@בערל-ושלייקס על התכנה
-
אז אין לי את האפשרות הזאת!אבל אולי זה אחד מהשתים

-
אז אין לי את האפשרות הזאת!אבל אולי זה אחד מהשתים

@בערל-ושלייקס אמר בעזרה לתקלה:
אז אין לי את האפשרות הזאת!אבל אולי זה אחד מהשתים

תעלה צילום מסך על קליק ימני
-
הנה

-
זה אמור להיפתח ככה

-
זה אמור להיפתח ככה

@בערל-ושלייקס מוזר זה אמור להופיע כנראה בתקופה של XP זה היה שכלול![אם היה]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות