שיתוף | גרסא חינמית לQin F21 pro
-
@מישהו12 כתב בשיתוף | גרסא חינמית לQin F21 pro:
@geekman
האומן 27, ירושלים
lirone@gmail.comשימו לב - נקודת צריבה חדשה - בירושלים.
-
תגידו יש למישהו איזה גרסה לQin2pro
-
@יחצ אז תפנה אליו במייל..
-
@מישהו12 איך עשית שיש את ההגדרות אחרי האיפוס? כל הגיבויים, חשבון גוגל וכו'?
-
@יחצ אז תפנה אליו במייל..
@שניאור-שמח
לא מגיב -
@שניאור-שמח
לא מגיב@יחצ נראה לי שדיברו על זה.. עוד אחד אמר..
מישהו12 נכון?
עריכה: אני רואה שאתה רשמת למעלה.. -
@מישהו12 איך עשית שיש את ההגדרות אחרי האיפוס? כל הגיבויים, חשבון גוגל וכו'?
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | גרסא חינמית לQin F21 pro:
@מישהו12 איך עשית שיש את ההגדרות אחרי האיפוס? כל הגיבויים, חשבון גוגל וכו'?
א. לא הבנתי את השאלה.
ב. היא לא קשורה לנושא הזה לכאורה, חבל להקפיץ... -
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | גרסא חינמית לQin F21 pro:
@מישהו12 איך עשית שיש את ההגדרות אחרי האיפוס? כל הגיבויים, חשבון גוגל וכו'?
א. לא הבנתי את השאלה.
ב. היא לא קשורה לנושא הזה לכאורה, חבל להקפיץ...@מישהו12 כתב בשיתוף | גרסא חינמית לQin F21 pro:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | גרסא חינמית לQin F21 pro:
@מישהו12 איך עשית שיש את ההגדרות אחרי האיפוס? כל הגיבויים, חשבון גוגל וכו'?
א. לא הבנתי את השאלה.
ראיתי שבסטטוס בר רשום "סיים את ההגדרה שלך"... בכל הגרסאות אין את לא?
ב. היא לא קשורה לנושא הזה לכאורה, חבל להקפיץ...

-
מ מישהו12 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות