עזרה | המחשב מבקש חוץ מהסיסמא גם שם משתמש ואין לי אותו
-
התקנתי על המחשב תוכנה שכנראה יוצרת שם משתמש חדש ועכשיו אני מנסה להיכנס הוא מבקש ממני חוץ מהסיסמא גם שם משתמש ואני לא זוכר אותו, מה אפשר לעשות??? יש דרך לבדוק את השם משתמש שרשום במחשב?
https://drive.google.com/file/d/1C3waLm1c47vwFbm4af0APJuRG8Vn6rkY/view?usp=drivesdk -
התקנתי על המחשב תוכנה שכנראה יוצרת שם משתמש חדש ועכשיו אני מנסה להיכנס הוא מבקש ממני חוץ מהסיסמא גם שם משתמש ואני לא זוכר אותו, מה אפשר לעשות??? יש דרך לבדוק את השם משתמש שרשום במחשב?
https://drive.google.com/file/d/1C3waLm1c47vwFbm4af0APJuRG8Vn6rkY/view?usp=drivesdk@ע-ק במקום שתפנה אותנו לdrive
אולי תוכל לגלות לנו [בסוד] באיזה תוכנה מדובר -
@ע-ק במקום שתפנה אותנו לdrive
אולי תוכל לגלות לנו [בסוד] באיזה תוכנה מדובר@משחזר-מידע
אני לא זוכר את השם זה תוכנה להפעלת שולחן עבודה מרחוק, בדרייב רק צירפתי תמונה של המסך כניסה -
@משחזר-מידע
אני לא זוכר את השם זה תוכנה להפעלת שולחן עבודה מרחוק, בדרייב רק צירפתי תמונה של המסך כניסה@ע-ק זה נראה שולחן עבודה מרוחק אורגינלית של windows
אתה צריך את שם המשתמש של המחשב הנל -
@ע-ק זה נראה שולחן עבודה מרוחק אורגינלית של windows
אתה צריך את שם המשתמש של המחשב הנל@משחזר-מידע לא הבנתי זה המחשב שעליו התקנתי את התוכנה, אני לא מנסה להתחבר למחשב אחר אני מנסה להתחבר לשלי
-
@משחזר-מידע לא הבנתי זה המחשב שעליו התקנתי את התוכנה, אני לא מנסה להתחבר למחשב אחר אני מנסה להתחבר לשלי
@ע-ק פתח את המחשב עם תיקון בעיות command line
תקליד net user
Enter
ותקבל את רשימת החשבונות הקיימים במחשב המדובר -
@ע-ק פתח את המחשב עם תיקון בעיות command line
תקליד net user
Enter
ותקבל את רשימת החשבונות הקיימים במחשב המדובר@משחזר-מידע איך עושים את זה?
-
@משחזר-מידע איך עושים את זה?
@ע-ק תלחץ על מקש הSHIFT (לא לעזוב) ותעשה הפעלה מחדש למחשב
תמצא שמה בתפריט את שורת הפקודות (command line) -
@ע-ק תלחץ על מקש הSHIFT (לא לעזוב) ותעשה הפעלה מחדש למחשב
תמצא שמה בתפריט את שורת הפקודות (command line)@משחזר-מידע וואו הצלת אותי, תודה רבה!! המחשב נפתח
-
@משחזר-מידע וואו הצלת אותי, תודה רבה!! המחשב נפתח
@ע-ק אמר בעזרה | המחשב מבקש חוץ מהסיסמא גם שם משתמש ואין לי אותו:
וואו הצלת אותי
אינני מבקש כלום בתמורה עבורי
אבל אם תוכל לתרום משו [אפילו כמה אגורות] לנזקקים ו/או ללומדי תורה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות