עזרה | עזרה בהתקנת תוכנת עריכת PDF
-
@ח-ש אמר בעזרה | עזרה בהתקנת תוכנת עריכת PDF:
@לומדעס כאשר צריך להחליף את הסיומת DLL המחשב לא נותן לי.
איפה צריך לעשות כזה דבר ?
מה הוא כותב ? איזו שגיאה ? -
-
@ח-ש אמר בעזרה | עזרה בהתקנת תוכנת עריכת PDF:
@לומדעס ! Cannot open C:\Users\שלומי\Downloads\Adobe Acrobat X Hebrew.rar
Access is denied.אולי קיים קובץ בתקייה עם שם דומה ?
א"כ תשנה את השם של הקובץ במקום אחר -
@ח-ש אמר בעזרה | עזרה בהתקנת תוכנת עריכת PDF:
@לומדעס לא מה שידוע לי. אתה רוצה שנעבור לצ'אט?
תשלח בקשה ל________
@לומדעס (שלחתי בקשה)
ובנוסף אלו ההוראות המצורפות ואחרי שניתבתי לנתיב אין שם את הקובץ המדובר אלא רק בתוכנת הקבצים המכוווצים.
2. אחרי זה תנתבו לנתיב זו C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat X\Acrobat
3. חפשו שם קובץ בשם amtlib.dll ותשנו לו השם לamtlib.bak,
4. העתיקו את קובץ הפריצה לתוך התיקייה ואשרו החלפה. -
@לומדעס (שלחתי בקשה)
ובנוסף אלו ההוראות המצורפות ואחרי שניתבתי לנתיב אין שם את הקובץ המדובר אלא רק בתוכנת הקבצים המכוווצים.
2. אחרי זה תנתבו לנתיב זו C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat X\Acrobat
3. חפשו שם קובץ בשם amtlib.dll ותשנו לו השם לamtlib.bak,
4. העתיקו את קובץ הפריצה לתוך התיקייה ואשרו החלפה.@ח-ש אמר בעזרה | עזרה בהתקנת תוכנת עריכת PDF:
@לומדעס (שלחתי בקשה)
ובנוסף אלו ההוראות המצורפות ואחרי שניתבתי לנתיב אין שם את הקובץ המדובר אלא רק בתוכנת הקבצים המכוווצים.
2. אחרי זה תנתבו לנתיב זו C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat X\Acrobat
3. חפשו שם קובץ בשם amtlib.dll ותשנו לו השם לamtlib.bak,
4. העתיקו את קובץ הפריצה לתוך התיקייה ואשרו החלפה.לגבי 3 תגזור אותו מחוץ לתקיה הזו ותשנה לו את השם ו"כ תחזיר אותו
-
@ח-ש אמר בעזרה | עזרה בהתקנת תוכנת עריכת PDF:
@לומדעס (שלחתי בקשה)
ובנוסף אלו ההוראות המצורפות ואחרי שניתבתי לנתיב אין שם את הקובץ המדובר אלא רק בתוכנת הקבצים המכוווצים.
2. אחרי זה תנתבו לנתיב זו C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat X\Acrobat
3. חפשו שם קובץ בשם amtlib.dll ותשנו לו השם לamtlib.bak,
4. העתיקו את קובץ הפריצה לתוך התיקייה ואשרו החלפה.לגבי 3 תגזור אותו מחוץ לתקיה הזו ותשנה לו את השם ו"כ תחזיר אותו
-
@ח-ש אמר בעזרה | עזרה בהתקנת תוכנת עריכת PDF:
@לומדעס סליחה על הבורות, אך מה הכוונה תגזור אותו מחוץ לתיקיה?
כן
-
-
@ח-ש תפעיל את הקובץ הבא:
אקרובט 10.exe
לאחר הפעלת הקובץ אתה לא צריך לראות כלום ולא לעשות כלום
סיימת -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות