בעיה | מחשב i5 נהיה איטי בטרוף...
-
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | מחשב i5 נהיה איטי בטרוף...:
@שמואל-ש sector by sector clone הכוונה לגיבוי לא רק של הקבצים אלא של כל הכונן ממש - כולל המקום הריק וכולל טבלאות מערכת הקבצים, המחיצות והמסתעף - את זה עשים עם תוכנות ייעודיות.
backup rule 3-2-1 הכוונה ליצור 3 גיבויים, ב-2 סוגי מדיות שאחד מהם נמצא בבית אחר מהאחרים - לדוגמה, בענן.@קינג-קומפיוטר תראה איך בנאדם שרוצה לעזור עונה לאנשים כל כך יפה!
@מתכנת-חובב תודה רבה!
ואיך למעשה עושים את החלק הראשון שאמרת? (זה מה שנקרא תמונת דיסק או שזה משהו אחר?)@שמואל-ש תראה כאן
רק שים לב שעכשיו אין כל כך עניין לעשות את זה (תתייעץ ב @משחזר-מידע לפני) כי מה שאמרו לך לעשות את זה זה רק לצורך גיבוי ולא להצלת הנתונים עכשיו
כרגע שכל מה שאתה מעוניין לעשות זה להוציא את הנתונים מהדיסק - יכול מאוד להיות שהעתקה רגילה תספיק -
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | מחשב i5 נהיה איטי בטרוף...:
@שמואל-ש sector by sector clone הכוונה לגיבוי לא רק של הקבצים אלא של כל הכונן ממש - כולל המקום הריק וכולל טבלאות מערכת הקבצים, המחיצות והמסתעף - את זה עשים עם תוכנות ייעודיות.
backup rule 3-2-1 הכוונה ליצור 3 גיבויים, ב-2 סוגי מדיות שאחד מהם נמצא בבית אחר מהאחרים - לדוגמה, בענן.@קינג-קומפיוטר תראה איך בנאדם שרוצה לעזור עונה לאנשים כל כך יפה!
@מתכנת-חובב תודה רבה!
ואיך למעשה עושים את החלק הראשון שאמרת? (זה מה שנקרא תמונת דיסק או שזה משהו אחר?)@שמואל-ש אמר בבעיה | מחשב i5 נהיה איטי בטרוף...:
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | מחשב i5 נהיה איטי בטרוף...:
@שמואל-ש sector by sector clone הכוונה לגיבוי לא רק של הקבצים אלא של כל הכונן ממש - כולל המקום הריק וכולל טבלאות מערכת הקבצים, המחיצות והמסתעף - את זה עשים עם תוכנות ייעודיות.
backup rule 3-2-1 הכוונה ליצור 3 גיבויים, ב-2 סוגי מדיות שאחד מהם נמצא בבית אחר מהאחרים - לדוגמה, בענן.@קינג-קומפיוטר תראה איך בנאדם שרוצה לעזור עונה לאנשים כל כך יפה!
@מתכנת-חובב תודה רבה!לדעתי
מישהו שלא טורח אפילו לעשות את החיפוש הפשוט ביותר בגוגל, ולקרוא מן המוכן
מישהו אחר, לא צריך לשבת ולכתוב במיוחד בשבילו את זה(כמובן שאם לא איכפת לו אז בכבוד, אבל זה לא סותר את זה שלבקש כזה דבר, זה סתם להטריח בן אדם)
-
@שמואל-ש אמר בבעיה | מחשב i5 נהיה איטי בטרוף...:
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | מחשב i5 נהיה איטי בטרוף...:
@שמואל-ש sector by sector clone הכוונה לגיבוי לא רק של הקבצים אלא של כל הכונן ממש - כולל המקום הריק וכולל טבלאות מערכת הקבצים, המחיצות והמסתעף - את זה עשים עם תוכנות ייעודיות.
backup rule 3-2-1 הכוונה ליצור 3 גיבויים, ב-2 סוגי מדיות שאחד מהם נמצא בבית אחר מהאחרים - לדוגמה, בענן.@קינג-קומפיוטר תראה איך בנאדם שרוצה לעזור עונה לאנשים כל כך יפה!
@מתכנת-חובב תודה רבה!לדעתי
מישהו שלא טורח אפילו לעשות את החיפוש הפשוט ביותר בגוגל, ולקרוא מן המוכן
מישהו אחר, לא צריך לשבת ולכתוב במיוחד בשבילו את זה(כמובן שאם לא איכפת לו אז בכבוד, אבל זה לא סותר את זה שלבקש כזה דבר, זה סתם להטריח בן אדם)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות