שידרוג מערכת הפעלה
-
-
-
אמרתי שהוא לא מידי ישן אולי 10 שנים אבל המערכת הפעלה ישן ואתה צריך את החברה של המחשב
-
אמרתי שהוא לא מידי ישן אולי 10 שנים אבל המערכת הפעלה ישן ואתה צריך את החברה של המחשב
@בערל-ושלייקס אמר בשידרוג מערכת הפעלה:
אמרתי שהוא לא מידי ישן אולי 10 שנים אבל המערכת הפעלה ישן ואתה צריך את החברה של המחשב
נראה לי שאתה בעצמך לא הבנת מה כתבת

-
אני רואה@DANI123 כל כך מתעקש @בערל-ושלייקס תנסה
אני אומר שזה לא יזוז@ANGUI אמר בשידרוג מערכת הפעלה:
אני רואה@DANI123 כל כך מתעקש @בערל-ושלייקס תנסה
אני אומר שזה לא יזוזלא לוקח אחריות תודה על ההצעה
-
ווינדוס 7 גם ילך לאט
-
-
-
@בערל-ושלייקס אמר בשידרוג מערכת הפעלה:
@ANGUI אמר בשידרוג מערכת הפעלה:
לה
אני מעדיף לא לקחת סיכון
באמת עדיף לך אגב כמה עלתה העגלה?

-
בערך 800
-
בערך 800
@בערל-ושלייקס 800 שקל לפני 10 שנים? לא הגיע הזמן להחליף ? כבר פסח!

-
אתה יודע הסתפקות במעוט!
-
אתה יודע הסתפקות במעוט!
@בערל-ושלייקס לא לוקח אחריות אבל לדעתי 7 אמור לעבוד מצויין
-
לדעתי אפשר לשדרג אבל בתנאי אחד!!!! להחליף את הדיסק הקשיח לSSD .. אחרת באמת חבל על הזמן....
-
בוא תסביר לכולנו את ההבדל בין 'ביצועים' ל'מהירות'
אפשר לחשוב שהמחשב שלו מיועד לבניית החללית הבאה של ישראל...
מה שאנ"ש צריכים היום מהמחשב שלהם זה שהוא יהיה מהיר, שידלק מהר, שהתוכנות יפתחו מהר, וזהו...לכן אני חושב שהמחשס המדובר בפרט וכל מחשב ישן בכלל צריך להחליף לSSD .... זה השקעה קטנה עם תועלת ענקית, ואני עושה את זה לאנשים ב150 שקל (לSSD בנפח 150GB)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות