בירור | הקלטת שיחות אוטמטית דרך החברה
-
האם יש שירות בחברות הסלולר במכשיר כשר שהם יקליטו את השיחות בקו שרשום על שמי
והם ישלחו לי את ההקלטות (אני לא רוצה הקלטה מהמכשיר) -
@אברהם-צבי
אני צריך לנייד ובבזק זה לנייח -
@אברהם-צבי
אני צריך לנייד ובבזק זה לנייח -
@אברהם-צבי
האם יש דרך שזה מקליט אוטמטי את כל השיחות -
@אברהם-צבי
האם יש דרך שזה מקליט אוטמטי את כל השיחות -
האם יש שירות בחברות הסלולר במכשיר כשר שהם יקליטו את השיחות בקו שרשום על שמי
והם ישלחו לי את ההקלטות (אני לא רוצה הקלטה מהמכשיר)@משה-ב אמר בבירור | הקלטת שיחות אוטמטית דרך החברה:
האם יש שירות בחברות הסלולר במכשיר כשר שהם יקליטו את השיחות בקו שרשום על שמי
והם ישלחו לי את ההקלטות (אני לא רוצה הקלטה מהמכשיר)זה קיים אצלם בשרתים הם לא משחררים את זה
רק אם המשטה או בית משפט מבקש וגם אז זה תהליך -
@משה-ב אמר בבירור | הקלטת שיחות אוטמטית דרך החברה:
האם יש שירות בחברות הסלולר במכשיר כשר שהם יקליטו את השיחות בקו שרשום על שמי
והם ישלחו לי את ההקלטות (אני לא רוצה הקלטה מהמכשיר)זה קיים אצלם בשרתים הם לא משחררים את זה
רק אם המשטה או בית משפט מבקש וגם אז זה תהליך -
האם יש שירות בחברות הסלולר במכשיר כשר שהם יקליטו את השיחות בקו שרשום על שמי
והם ישלחו לי את ההקלטות (אני לא רוצה הקלטה מהמכשיר)@משה-ב אפשר לעשות את זה בימות המשיח, תעשה הפנייה של כל השיחות הנכנסות למספר שלך לקו של ימות ומשם הפנייה למספר שלך ואז תקבל את כל ההקלטות למייל שתגדיר
-
@משה-ב אפשר לעשות את זה בימות המשיח, תעשה הפנייה של כל השיחות הנכנסות למספר שלך לקו של ימות ומשם הפנייה למספר שלך ואז תקבל את כל ההקלטות למייל שתגדיר
@קינג-קומפיוטר מה עם שיחות יוצאות?
-
@קינג-קומפיוטר מה עם שיחות יוצאות?
@זונדל-גרנד צודק, שכחתי גם לציין שזה כרוך בעלות של יחידות
יש אופציה של שיחות SIP אבל זה כבר ממש מסובך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
