בעיה | ווינדוס 11 לא מצליח לעלות נורמלי
-
התקנתי ווינדוס 11 לפני שבוע והוא עבד לי מעולה
אבל עכשיו כשאני מדליק את המחשב הוא כותב לי מכין את ווינדוס
ואחרי הרבה זמן שולחן העבודה עולה אבל
בלי שורת המשימות
לא קשור לאקספלורר כי אני יכול להדליק אותו בצירוף המקשים
חלונות+e אבל לא רואים בו כלום וכן כשאני לוחץ על מקש ימיני בשולחן העבודה
ולוחץ על התאם אישית או על מראה וכו' הוא מדליק לרגע את ההגדרות ונכבה מייד
וכותב לי שאין אפליקציה משויכת לזה {משהו כזה לא זוכר בדיוק} וכן מייד אחרי
שהשולחן עבודה עולה הוא כותב שלא הצלחנו להיכנס לחשבון ובאפשרותך לללחוץ על צא
וברוב המקרים זה עוזר וברגע שאני לוחץ על צא זה מתחיל את כל הרוטינה הזאת מחדש
הבו לי עצה מה הסיפור ומה אני יכול לעשות
תודה. -
י ירושליים סימן נושא זה כשאלה ב
-
התקנתי ווינדוס 11 לפני שבוע והוא עבד לי מעולה
אבל עכשיו כשאני מדליק את המחשב הוא כותב לי מכין את ווינדוס
ואחרי הרבה זמן שולחן העבודה עולה אבל
בלי שורת המשימות
לא קשור לאקספלורר כי אני יכול להדליק אותו בצירוף המקשים
חלונות+e אבל לא רואים בו כלום וכן כשאני לוחץ על מקש ימיני בשולחן העבודה
ולוחץ על התאם אישית או על מראה וכו' הוא מדליק לרגע את ההגדרות ונכבה מייד
וכותב לי שאין אפליקציה משויכת לזה {משהו כזה לא זוכר בדיוק} וכן מייד אחרי
שהשולחן עבודה עולה הוא כותב שלא הצלחנו להיכנס לחשבון ובאפשרותך לללחוץ על צא
וברוב המקרים זה עוזר וברגע שאני לוחץ על צא זה מתחיל את כל הרוטינה הזאת מחדש
הבו לי עצה מה הסיפור ומה אני יכול לעשות
תודה. -
התקנתי ווינדוס 11 לפני שבוע והוא עבד לי מעולה
אבל עכשיו כשאני מדליק את המחשב הוא כותב לי מכין את ווינדוס
ואחרי הרבה זמן שולחן העבודה עולה אבל
בלי שורת המשימות
לא קשור לאקספלורר כי אני יכול להדליק אותו בצירוף המקשים
חלונות+e אבל לא רואים בו כלום וכן כשאני לוחץ על מקש ימיני בשולחן העבודה
ולוחץ על התאם אישית או על מראה וכו' הוא מדליק לרגע את ההגדרות ונכבה מייד
וכותב לי שאין אפליקציה משויכת לזה {משהו כזה לא זוכר בדיוק} וכן מייד אחרי
שהשולחן עבודה עולה הוא כותב שלא הצלחנו להיכנס לחשבון ובאפשרותך לללחוץ על צא
וברוב המקרים זה עוזר וברגע שאני לוחץ על צא זה מתחיל את כל הרוטינה הזאת מחדש
הבו לי עצה מה הסיפור ומה אני יכול לעשות
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות