בעיה | עזרה בהתקנת ריאקט אופליין
-
אני מנסה להתקין ריאקט אופליין במחשב ללא אינטרנט התקנתי כבר node js וכל פעם שאני מריצה את הפקודה npm
i create-react-app -g הוא עושה לי שגיאה שאין חיבור לרשת השאלה אם מישהו יודע איך לעקוף
תודה רבה!!!
זאת השגיאה:
מסמך של Microsoft Word חדש.docx

-
אני מנסה להתקין ריאקט אופליין במחשב ללא אינטרנט התקנתי כבר node js וכל פעם שאני מריצה את הפקודה npm
i create-react-app -g הוא עושה לי שגיאה שאין חיבור לרשת השאלה אם מישהו יודע איך לעקוף
תודה רבה!!!
זאת השגיאה:
מסמך של Microsoft Word חדש.docx

-
אני מנסה להתקין ריאקט אופליין במחשב ללא אינטרנט התקנתי כבר node js וכל פעם שאני מריצה את הפקודה npm
i create-react-app -g הוא עושה לי שגיאה שאין חיבור לרשת השאלה אם מישהו יודע איך לעקוף
תודה רבה!!!
זאת השגיאה:
מסמך של Microsoft Word חדש.docx

-
@yaa הפקודה
npm iאומרת לnpm להוריד את החבילה (ואת התלויות שלה) מהרשת.
צריך לכאורה להתקין במחשב מקוון, ולהעתיק למחשב האופליין.
https://www.google.com/search?q=Install+npm+directories+offline
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות