בקשת מידע | בשלוחת חדר וועידה-איך אפשר להגדיר שכשהמנהל יוצא ,תישאר הוועידה פתוח
-
@אברהם-צבי
אתה מתכוון למקרה שנופל למנהל הקו? -
@אברהם-צבי
אתה מתכוון למקרה שנופל למנהל הקו? -
ברירת מחדל לא ניתן לצאת מחדר ועידה.
ההגדרה הזאת היא משום שאם בטעות השיחה של המנהל תתנתק - המאזינים לא ייצאו מהשלוחה.במידה וברצונכם שיהיה ניתן לצאת מחדר הועידה (בהקשה על כוכבית 8 או ביציאת מנהל)
יש להגדירconf_bridge_exit=yes -
ברירת מחדל לא ניתן לצאת מחדר ועידה.
ההגדרה הזאת היא משום שאם בטעות השיחה של המנהל תתנתק - המאזינים לא ייצאו מהשלוחה.במידה וברצונכם שיהיה ניתן לצאת מחדר הועידה (בהקשה על כוכבית 8 או ביציאת מנהל)
יש להגדירconf_bridge_exit=yes -
@אברהם-צבי אמר בבקשת מידע | בשלוחת חדר וועידה-איך אפשר להגדיר שכשהמנהל יוצא ,תישאר הוועידה פתוח:
אני לא רואה את הקוד
מה זה אומר?
-
@אברהם-צבי אמר בבקשת מידע | בשלוחת חדר וועידה-איך אפשר להגדיר שכשהמנהל יוצא ,תישאר הוועידה פתוח:
אני לא רואה את הקוד
מה זה אומר?
-
@אברהם-צבי
כן
ערכתי את זה יותר יפה
עכשיו אתה רואה? -
@אברהם-צבי
כן
ערכתי את זה יותר יפה
עכשיו אתה רואה? -
@אברהם-צבי אמר בבקשת מידע | בשלוחת חדר וועידה-איך אפשר להגדיר שכשהמנהל יוצא ,תישאר הוועידה פתוח:
@big כן,
לא רלוונטי לך
-
ברירת מחדל לא ניתן לצאת מחדר ועידה.
ההגדרה הזאת היא משום שאם בטעות השיחה של המנהל תתנתק - המאזינים לא ייצאו מהשלוחה.במידה וברצונכם שיהיה ניתן לצאת מחדר הועידה (בהקשה על כוכבית 8 או ביציאת מנהל)
יש להגדירconf_bridge_exit=yes@big אמר בבקשת מידע | בשלוחת חדר וועידה-איך אפשר להגדיר שכשהמנהל יוצא ,תישאר הוועידה פתוח:
ברירת מחדל לא ניתן לצאת מחדר ועידה.
ההגדרה הזאת היא משום שאם בטעות השיחה של המנהל תתנתק - המאזינים לא ייצאו מהשלוחה.במידה וברצונכם שיהיה ניתן לצאת מחדר הועידה (בהקשה על כוכבית 8 או ביציאת מנהל)
יש להגדירconf_bridge_exit=yesהוא ביקש שהמנהל יוצא החדר ימשיך לעבוד
ואתה לא פתרת את זה
אלא רק גרמת שהמנהל יוצא כולם יעופו מהחדר וגם אם המנהל חוזר אחרי דקה כולם כבר מנותקים -
@big אמר בבקשת מידע | בשלוחת חדר וועידה-איך אפשר להגדיר שכשהמנהל יוצא ,תישאר הוועידה פתוח:
ברירת מחדל לא ניתן לצאת מחדר ועידה.
ההגדרה הזאת היא משום שאם בטעות השיחה של המנהל תתנתק - המאזינים לא ייצאו מהשלוחה.במידה וברצונכם שיהיה ניתן לצאת מחדר הועידה (בהקשה על כוכבית 8 או ביציאת מנהל)
יש להגדירconf_bridge_exit=yesהוא ביקש שהמנהל יוצא החדר ימשיך לעבוד
ואתה לא פתרת את זה
אלא רק גרמת שהמנהל יוצא כולם יעופו מהחדר וגם אם המנהל חוזר אחרי דקה כולם כבר מנותקים@A0533057932
נכון, כך הוא ביקש
וזה מה שעניתי לו, שאם אצלו כשהמנהל יוצא הכול נופל, כנראה הוא הגדיר כך... -
@A0533057932
נכון, כך הוא ביקש
וזה מה שעניתי לו, שאם אצלו כשהמנהל יוצא הכול נופל, כנראה הוא הגדיר כך... -
@אברהם-צבי סבבה
ומוגדרת לך ההגדרה הזו?conf_bridge_exit=yes -
@אברהם-צבי אמר בבקשת מידע | בשלוחת חדר וועידה-איך אפשר להגדיר שכשהמנהל יוצא ,תישאר הוועידה פתוח:
@big לא ביקשתי את זה, רק שהחדר תישאר פעיל גם אם המנהל יוצא
ולמה נראה לך שאפשר?
זה מוגדר בכוונה תחילה
שחדר וועידה עובד
רק כאשר מנהל מחובר -
@אברהם-צבי כהיום אי אפשר?
היה איזה קומבינה אבל חסמו את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות