בעיה | שקע לא עובד
-
חיברתי לנקודת חשמל שקעים.
יש חשמל בנקודה. [וכשבודקים עם טסטר יש חשמל גם בשקעים].
אבל כשאני מחבר משהו לשקע, הוא לא עובד, וגם אין חשמל בשאר השקעים.
מישהו יודע מה הבעיה? -
@מנאששש אמר בבעיה | שקע לא עובד:
חיברתי לנקודת חשמל שקעים.
יש חשמל בנקודה. [וכשבודקים עם טסטר יש חשמל גם בשקעים].
אבל כשאני מחבר משהו לשקע, הוא לא עובד, וגם אין חשמל בשאר השקעים.
מישהו יודע מה הבעיה?אולי יש קצר בחוט השלילי (הכחול)
-
חיברתי לנקודת חשמל שקעים.
יש חשמל בנקודה. [וכשבודקים עם טסטר יש חשמל גם בשקעים].
אבל כשאני מחבר משהו לשקע, הוא לא עובד, וגם אין חשמל בשאר השקעים.
מישהו יודע מה הבעיה?@מנאששש אמר בבעיה | שקע לא עובד:
[וכשבודקים עם טסטר יש חשמל גם בשקעים]
בדיקה עם טסטר ?
אם יהי 50V בשקע המדובר, טסטר יראה לך שיש חשמל אבל שום דבר לא יעבוד לך עם 50V -
@מנאששש אמר בבעיה | שקע לא עובד:
[וכשבודקים עם טסטר יש חשמל גם בשקעים]
בדיקה עם טסטר ?
אם יהי 50V בשקע המדובר, טסטר יראה לך שיש חשמל אבל שום דבר לא יעבוד לך עם 50V@משחזר-מידע לא הבנתי
אז אין לי איך לבדוק? -
@מוטי-ברנד
החיובי במקור היה מחובר למתג איקס.
ואין לי מושג מה בדיוק היה המהלך של החשמל.
פשוט חיברתי אותו ישר לנקודת חשמל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות