שאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.
-
@לומדעס
יש אפשרות למחצה ב- PDF XChange Editor לערוך טקסט בקובץ PDF מקורי ולהוסיף אותיות שלא נמצאות במסמך, בגופן שהמסמך כתוב.
עכשיו אני משאיר לך למצוא את הפיתרון איך לייצא את הגופן
-
@WD40 אמר בשאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.:
ולהוסיף אותיות שלא נמצאות במסמך, בגופן שהמסמך כתוב
רק אם יש לך את הגופן במחשב מותקן
-
@WD40 אמר בשאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.:
@ITAMAR25
אפילו כשאין את הגופןלי חלק מהאותיות הוא ידע, וחלק לא. אין לי שום הסבר לפי מה.
-
@WD40 אמר בשאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.:
@ITAMAR25
אפילו כשאין את הגופןלי חלק מהאותיות הוא ידע, וחלק לא. אין לי שום הסבר לפי מה.
@צדיק-וטוב-לו-0
יש לי גרסה 9.2 אידיטור פלוס ואצלי זה עובד
חוץ מזה המלצתי את זה לעוד מחברי הפורום ולא שמעתי אחרת -
@צדיק-וטוב-לו-0
יש לי גרסה 9.2 אידיטור פלוס ואצלי זה עובד
חוץ מזה המלצתי את זה לעוד מחברי הפורום ולא שמעתי אחרת@WD40 אמר בשאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.:
@צדיק-וטוב-לו-0
יש לי גרסה 9.2 אידיטור פלוס ואצלי זה עובד
חוץ מזה המלצתי את זה לעוד מחברי הפורום ולא שמעתי אחרתזה מה שיש לי [פרוץ מהפורום]:

-
@WD40 אמר בשאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.:
@צדיק-וטוב-לו-0
יש לי גרסה 9.2 אידיטור פלוס ואצלי זה עובד
חוץ מזה המלצתי את זה לעוד מחברי הפורום ולא שמעתי אחרתזה מה שיש לי [פרוץ מהפורום]:

@צדיק-וטוב-לו-0
גם שלי מהפורום
פעם אחרונה שחיפשתי בפורום לא מצאתי את הגרסה הזו כנראה העלו אותה לא בשם המלאה שלה
עכ"פ זה השם שלה PDF-XChange Editor Plus v9.2.359.0_2 -
@צדיק-וטוב-לו-0
גם שלי מהפורום
פעם אחרונה שחיפשתי בפורום לא מצאתי את הגרסה הזו כנראה העלו אותה לא בשם המלאה שלה
עכ"פ זה השם שלה PDF-XChange Editor Plus v9.2.359.0_2@WD40 אמר בשאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.:
@צדיק-וטוב-לו-0
גם שלי מהפורום
פעם אחרונה שחיפשתי בפורום לא מצאתי את הגרסה הזו כנראה העלו אותה לא בשם המלאה שלה
עכ"פ זה השם שלה PDF-XChange Editor Plus v9.2.359.0_2יש אותה כאן
ועדיין אני לא חושב שהיא יכולה לכתוב בגופן שאין לך -
@WD40 אמר בשאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.:
@צדיק-וטוב-לו-0
גם שלי מהפורום
פעם אחרונה שחיפשתי בפורום לא מצאתי את הגרסה הזו כנראה העלו אותה לא בשם המלאה שלה
עכ"פ זה השם שלה PDF-XChange Editor Plus v9.2.359.0_2יש אותה כאן
ועדיין אני לא חושב שהיא יכולה לכתוב בגופן שאין לך -
@WD40 אמר בשאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.:
@ITAMAR25 ניסיתי בכמה עלונים בגופנים שודאי אין לי ואפשר לכתוב בכל האותיות א-ת
בהצלחהובכל העלון אין את כל האותיות הא' ב'?
זה בעברית הגירסא שלך? -
@WD40 אמר בשאלה | ייצוא גופן ממסמך PDF לתוכנת וורד.:
@ITAMAR25 ניסיתי בכמה עלונים בגופנים שודאי אין לי ואפשר לכתוב בכל האותיות א-ת
בהצלחהובכל העלון אין את כל האותיות הא' ב'?
זה בעברית הגירסא שלך?@צדיק-וטוב-לו-0
אצלי מותקן גם גרסאות קודמות כי הגרסה הנ"ל לא בעברית מלאה
העתקתי תבנית טקסט מכותרת של עלון שהעלון לא כתוב באותו גופן והדבקתי בדף ריק וזה כותב א-ת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות