באג | גירסא לא נכונה
-
@דוד-הצהוב לא מבין איפה אתה אוחז,
הצלחת לצרוב גירסא?
הפלאפון עובד? -
@דוד-הצהוב לא מבין איפה אתה אוחז,
הצלחת לצרוב גירסא?
הפלאפון עובד? -
@דוד-הצהוב לא מבין איפה אתה אוחז,
הצלחת לצרוב גירסא?
הפלאפון עובד? -
@דוד-1 תרגמתי מה שרשום לי בפלאפון כשאני מדליק אותו
היה כתוב שם: FIRMWARE UPGRADE ENCOUNTERED AN ISSUE PLEASE SELECT RECOVERY MODE IN KIES AND TRY AGAIN
והתרגום: שדרוג קושחה נתקל בבעיה אנא בחר במצב שחזור ב-KIES ונסה שוב
הורדתי KIES בגרסה שתומכת באנדרואיד 4.1.2 וכיון שזב באנגלית יני יודע איך להתקדם??? -
@דוד-הצהוב כשזה במצב כמו בתמונה, תחבר למחשב ותצרוב באודין.
אם נתקעת תהיה יותר ספציפי -
@דוד-הצהוב אמר בבאג | גירסא לא נכונה:
לא הבנתי
תחבר את הפלאפון ככה למחשב כמה שאני זוכר אודין מזהה את זה כמצב הורדה ותתחיל צריבה של רום שמתאים
-
@דוד-הצהוב אמר בבאג | גירסא לא נכונה:
לא הבנתי
תחבר את הפלאפון ככה למחשב כמה שאני זוכר אודין מזהה את זה כמצב הורדה ותתחיל צריבה של רום שמתאים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
