בירור | סטיק נורמלי
-
שווה! מהיר, אכותי ,סלולה קצת צריכה חיזוק .. אבל אם אתה משתמש עם כבל זה פצצה או WIFI שזה מחובר למטען בשקע.
-
שווה! מהיר, אכותי ,סלולה קצת צריכה חיזוק .. אבל אם אתה משתמש עם כבל זה פצצה או WIFI שזה מחובר למטען בשקע.
@פשוטער-איד תודה על עזרה אח יקר!
-
שווה! מהיר, אכותי ,סלולה קצת צריכה חיזוק .. אבל אם אתה משתמש עם כבל זה פצצה או WIFI שזה מחובר למטען בשקע.
@פשוטער-איד רק אתה בטוח שיעבוד בישראל? למה למטה כתוב שלא יתמוך בצ'ליאני איזורים וכל מיני דברים מוזרים....
-
יש לי כזה ידידי, לא אמור להיות בעיה עד כמה שידוע לי ..
-
יש לי כזה ידידי, לא אמור להיות בעיה עד כמה שידוע לי ..
@פשוטער-איד תודה.
-
עוד משהו הוא גם חזק נפל לי עשרות פעמים במקרים הזויים לא קרה לו כלום ...

-
יש לך את זה אני משתמש פה עברתי גם הרבה עם הסטיקים האלה לדעתי זה הכי טוב גם wifi וגם חיבור עם כבל אתה יכול לקנות גם בארץ וגם להזמין מאליקספרס. ממליץ מאד
-
T THMHE התייחס לנושא זה ב
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות