שאלה | איך מגיעים ל"מצב שיחזור" ברקברי
-
@y-yechiel זה באופן מפתיע לא דורש רוט
מה הדגם של המכשיר?
-
@y-yechiel זה באופן מפתיע לא דורש רוט
מה הדגם של המכשיר?
-
@y-yechiel אתה צריך לעשות בדיוק כמו המדריך הזה
רק את הקובץ צריבה תוריד מפהלא לוקח אחריות על הקובץ
מקור@דוד-1השמח לדעת אם המודל הזה עושה את אותה פעולה?
https://github.com/Pzqqt/Magisk_Manager_Recovery_Tool -
@דוד-1השמח לדעת אם המודל הזה עושה את אותה פעולה?
https://github.com/Pzqqt/Magisk_Manager_Recovery_Tool -
@y-yechiel לא,
המודל הזה זה התקנת רוט
לא קיסטום ריקברי -
@y-yechiel אתה צריך לעשות בדיוק כמו המדריך הזה
רק את הקובץ צריבה תוריד מפהלא לוקח אחריות על הקובץ
מקור -
-
@y-yechiel לא ניסיתי אז אין לי מושג.
תנסה, לא אמור להזיק.מה רע במדריך של שמואל?
-
@דוד-1 המדריך של שמואל לא מוחק את כל הפלאפון?
או שפשוט נכנסים למצב הורדה וצורבים רק את הקובץ של הtwrp והמכשיר נשאר כמו שהוא רק מקוסטם? -
@y-yechiel צורבים רק את הTWRP,
לא נמחק כלום.אבל תמיד טוב לגבות..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
זה בדיוק הפוך יותר קשה להשיג twrp מלעשות רוט ואם יש לך twrp זה לא בעיה לעשות רוט