דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. עזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי

עזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
8 פוסטים 3 כותבים 281 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חזק ונתחזק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
    יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
    ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
    מה עושים?

    mefateachM E 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חזק ונתחזק

      המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
      יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
      ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
      מה עושים?

      mefateachM מנותק
      mefateachM מנותק
      mefateach
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @חזק-ונתחזק מה יעזור לאפס?? זה כנראה בעיה פיזית.

      Life is learning

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חזק ונתחזק

        המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
        יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
        ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
        מה עושים?

        E מנותק
        E מנותק
        e.systems
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @חזק-ונתחזק אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

        המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
        יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
        ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
        מה עושים?

        אפשר לחבר עכבר בotg

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • E e.systems

          @חזק-ונתחזק אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

          המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
          יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
          ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
          מה עושים?

          אפשר לחבר עכבר בotg

          ח מנותק
          ח מנותק
          חזק ונתחזק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

          @חזק-ונתחזק אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

          המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
          יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
          ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
          מה עושים?

          אפשר לחבר עכבר בotg

          חזק.
          לא חשבתי על זה
          יש OTG ל פייט C (ככה הוא אמר לי שקוראים לסוג של החוט, זה חוט שאפשר להכניס אותו משני הצדדים)

          @mefateach אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

          @חזק-ונתחזק מה יעזור לאפס?? זה כנראה בעיה פיזית.

          אני רוצה למכור אותו

          E תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חזק ונתחזק

            @e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

            @חזק-ונתחזק אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

            המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
            יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
            ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
            מה עושים?

            אפשר לחבר עכבר בotg

            חזק.
            לא חשבתי על זה
            יש OTG ל פייט C (ככה הוא אמר לי שקוראים לסוג של החוט, זה חוט שאפשר להכניס אותו משני הצדדים)

            @mefateach אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

            @חזק-ונתחזק מה יעזור לאפס?? זה כנראה בעיה פיזית.

            אני רוצה למכור אותו

            E מנותק
            E מנותק
            e.systems
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @חזק-ונתחזק יש לחיבור שלך.

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E e.systems

              @חזק-ונתחזק יש לחיבור שלך.

              ח מנותק
              ח מנותק
              חזק ונתחזק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חזק ונתחזק
              #6

              @e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

              @חזק-ונתחזק יש לחיבור שלך.

              איך נקרא החיבור שלי
              שאני ידע מה לומר למוכר

              E תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חזק ונתחזק

                @e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

                @חזק-ונתחזק יש לחיבור שלך.

                איך נקרא החיבור שלי
                שאני ידע מה לומר למוכר

                E מנותק
                E מנותק
                e.systems
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @חזק-ונתחזק type c

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • E e.systems

                  @חזק-ונתחזק type c

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חזק ונתחזק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:

                  type c

                  אני לא יכול לתת מוניטין
                  סליחה. אבל עזארת לי מאוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר