עזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי
-
המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
מה עושים? -
המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
מה עושים? -
המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
מה עושים?@חזק-ונתחזק אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
מה עושים?אפשר לחבר עכבר בotg
-
@חזק-ונתחזק אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
מה עושים?אפשר לחבר עכבר בotg
@e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
@חזק-ונתחזק אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
מה עושים?אפשר לחבר עכבר בotg
חזק.
לא חשבתי על זה
יש OTG ל פייט C (ככה הוא אמר לי שקוראים לסוג של החוט, זה חוט שאפשר להכניס אותו משני הצדדים)@mefateach אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
@חזק-ונתחזק מה יעזור לאפס?? זה כנראה בעיה פיזית.
אני רוצה למכור אותו
-
@e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
@חזק-ונתחזק אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
המסך שלי לא מגיב לנגיעות אחרי שהוא נפל
יש אפשרות לגעת בו באמצעות משהו אחר?
ועוד, ניסיתי לאפס אותו מהריקברי אבל אני לא יודעעל מה לוחצים מופיע לי 3 אפשרויות
מה עושים?אפשר לחבר עכבר בotg
חזק.
לא חשבתי על זה
יש OTG ל פייט C (ככה הוא אמר לי שקוראים לסוג של החוט, זה חוט שאפשר להכניס אותו משני הצדדים)@mefateach אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
@חזק-ונתחזק מה יעזור לאפס?? זה כנראה בעיה פיזית.
אני רוצה למכור אותו
-
@חזק-ונתחזק יש לחיבור שלך.
@e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
@חזק-ונתחזק יש לחיבור שלך.
איך נקרא החיבור שלי
שאני ידע מה לומר למוכר -
@e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
@חזק-ונתחזק יש לחיבור שלך.
איך נקרא החיבור שלי
שאני ידע מה לומר למוכר -
@חזק-ונתחזק type c
@e-systems אמר בעזרה | אני לא מצליח להכנס לריקברי:
type c
אני לא יכול לתת מוניטין
סליחה. אבל עזארת לי מאוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות