שידור חי להאזנה בלבד
-
@QJDTOP אמר בשידור חי להאזנה בלבד:
יש לי את ההגדרה הזו
conf_bridge_type=speech type=confbridge title=אוקי, אתה צריך שתי שלוחות, אחד למנהל:
נניח שזה שלוחה 2
type=confbridge
conf_bridge_type=admin
conf_bridge_folder_to_play=1
(אפשר לעשות סיסמא למנהל ע"י password=1234)והשני לשאר:
וזה שלוחה 1
type=confbridge
conf_bridge_type=speech -
הקודים ש @עורך-מקומי הביא
type=confbridge conf_bridge_type=admin conf_bridge_folder_to_play=1 -
@עורך-מקומי
מהקוד הזהtype=confbridge conf_bridge_type=admin conf_bridge_folder_to_play=1לקוד הזה?
conf_bridge_folder_to_play=Star/hash@QJDTOP אמר בשידור חי להאזנה בלבד:
לקוד הזה?
conf_bridge_folder_to_play=Star/hashאני חושב שהפוך.
בשלוחה של המנהל אתה צריך להגדיר שיפעיל אותו לשלוחה של המאזינים.
אני עושה שהמערכת ישר שולחת את המנהל לחדר ועידה לפי מספר מחייג, והשלוחה שלו בעלת 2 ספרות, ומוגדר אצלי מי שמתקשר לא יכול להקיש 2 ספרות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות