בירור | הבדלים GBL בסדרת FLIP
-
אשמח לדעת מה ההבדלים ברמקול GBL סדרת FLIP בין 4 5 ו6
-
אשמח לדעת מה ההבדלים ברמקול GBL סדרת FLIP בין 4 5 ו6
@נמשכת-אשריך עיקר ההבדלים הם בעוצמה ובבטריה
לכן הרבה ימליצו על הזול מביניהם -
@נמשכת-אשריך עיקר ההבדלים הם בעוצמה ובבטריה
לכן הרבה ימליצו על הזול מביניהם@מנאששש הזול מביניהם שזה פליפ 4 אז הוא הכי חלש בבטריה ועוצמה?
-
@מנאששש הזול מביניהם שזה פליפ 4 אז הוא הכי חלש בבטריה ועוצמה?
@נמשכת-אשריך לא ראיתי פליפ 6 אבל בין 4 ל 5 אין הבדלים גדולים אפי' לא בבטריה
רק בעוצמה
ויש איזה הבדל ביניהם בשיחות -
אשמח לדעת מה ההבדלים ברמקול GBL סדרת FLIP בין 4 5 ו6
@נמשכת-אשריך
flip 4 זה הדגם האחרון שהיה בו אוקס וטיענת מיקרו
מ5 ואילך יש טעינת type-c ועלה נפח הרמקולים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות