מחפש נגן טוב - אשמח להמלצות :)
-
לשים סימניה הוא לא קושי אבל אם הכפתור נלחץ בטעות הוא דבר מאוד שכיח ומאוד מעצבן למי ששומע שיעורים שהוא לא יודע לאיפה לחזור.
@נונו תנעל את המקשים (לחיצה ארוכה כלפי מעלה)
-
יש נגנים עם קליפ של סאנדיסק במחיר סביר מאוד של מאה ארבעים ש"ח.
אלא הם ללא הקלטה ואין אפשרות להוריד את הרדיו, וצבעים לא שחור. -
אין לי מושג על בית שמש,
לי אישית יש ביזנס פלוס עם מגן ספר מחזיק לי מצויין [חובה מגן ספר אחרת המסך עלול להישבר הוא לא נראה כ"כ חזק אחרי הכל זכוכית],
נגן מצויין חוץ ממה שהבלוטוס שלו לא עובד עם שני אוזניות בו זמנית עם חלק מהקבצים [תמיד אפשר להמיר אבל אז זה הרבה יותר מקום- שירים בד"כ עובד גם NP3 שיעורים בד"כ לא אני לא יודע מה בדיוק הסיבה שלחתי להם פניה לפני כמה ימים אבל עוד לא קיבלתי תגובה] בין TWS ובין רגיל JBL T115.מעבר לזה ממש נגן נחמד.
ואין לי מושג על סאנדיסק כיום.- אתה יכול לנסות לנסות ליצור קשר עם גולדפוקס בקשר לנגנים שלהם [סאמויקס] הם בבית שמש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות