בקשה | גרסה ישנה של מיקרוסופט אדג
-
תודה מראש, למי שיש גרסה ישנה של מיקרוסופט אדג הגרסה המדויקת:
44.19041.423.0
תודה רבה למי שיש -
תודה מראש, למי שיש גרסה ישנה של מיקרוסופט אדג הגרסה המדויקת:
44.19041.423.0
תודה רבה למי שיש@יעקב-אבינו אמר בבקשה | גרסה ישנה של מיקרוסופט אדג:
44.19041.423.0
למה אתה צריך?
בכ"א , אני הייתי מחפש בגוגל 2 דברים:
1
https://www.google.com/search?q=microsoft+edge+ver+44.19041.423.0+download&oq=microsoft+edge+ver+44.19041.423.0+download&aqs=chrome..69i57j0i546l3.26635j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
2
https://www.google.com/search?q=microsoft+edge+old+ver+download&ei=yiRLYvCzJIbokgWwgLCAAQ&ved=0ahUKEwjwwJHR8fr2AhUGtKQKHTAADBAQ4dUDCA4&uact=5&oq=microsoft+edge+old+ver+download&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAM6BwgAEEcQsANKBAhBGABKBAhGGABQgwtY3TJg-DNoAXABeACAAbQBiAH-BZIBAzAuNZgBAKABAcgBCMABAQ&sclient=gws-wiz
בהצלחה. -
תודה מראש, למי שיש גרסה ישנה של מיקרוסופט אדג הגרסה המדויקת:
44.19041.423.0
תודה רבה למי שיש@יעקב-אבינו אמר בבקשה | גרסה ישנה של מיקרוסופט אדג:
תודה מראש, למי שיש גרסה ישנה של מיקרוסופט אדג הגרסה המדויקת:
44.19041.423.0
תודה רבה למי שישכוונתך לאדג כרומיום?
אני לא בטוח בכלל שיש -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות