android | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות
-
@a0533057932 כן, עשיתי את זה כבר קודם, אלא שאז נפתח לי כזה דבר:

לכן שאלתי.@צדיק-תמים בבעיה שלי זה היה בעיה בתאימות למחשב התקנתי אנדרואיד אחר וזה הסתדר רק אי אפשר להכנס לחשבון גוגל
-
להרצה במכונה וירטואלית מומלץ להשתמש בקבצי VDI
לדף ההורדה לחץ כאן
הקבצים מכווצים מאד, כך שלדוג' אנדרואיד 4.4.4 יורד 346 MB ונפרס ל-1.06 GB@יוסי-מחשבים אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
להרצה במכונה וירטואלית מומלץ להשתמש בקבצי VDI
לדף ההורדה לחץ כאן
הקבצים מכווצים מאד, כך שלדוג' אנדרואיד 4.4.4 יורד 346 MB ונפרס ל-1.06 GBאיך אני מתקין קבצי VDI?
-
@יוסי-מחשבים אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
להרצה במכונה וירטואלית מומלץ להשתמש בקבצי VDI
לדף ההורדה לחץ כאן
הקבצים מכווצים מאד, כך שלדוג' אנדרואיד 4.4.4 יורד 346 MB ונפרס ל-1.06 GBאיך אני מתקין קבצי VDI?
@צדיק-תמים אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
@יוסי-מחשבים אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
להרצה במכונה וירטואלית מומלץ להשתמש בקבצי VDI
לדף ההורדה לחץ כאן
הקבצים מכווצים מאד, כך שלדוג' אנדרואיד 4.4.4 יורד 346 MB ונפרס ל-1.06 GBאיך אני מתקין קבצי VDI?
https://blogs.oracle.com/oswald/importing-a-vdi-in-virtualbox
-
@צדיק-תמים אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
@יוסי-מחשבים אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
להרצה במכונה וירטואלית מומלץ להשתמש בקבצי VDI
לדף ההורדה לחץ כאן
הקבצים מכווצים מאד, כך שלדוג' אנדרואיד 4.4.4 יורד 346 MB ונפרס ל-1.06 GBאיך אני מתקין קבצי VDI?
https://blogs.oracle.com/oswald/importing-a-vdi-in-virtualbox
-
לא הבנתי את כל הנושא הזה בכלל... אם מיויוכל להסביר לי:
יש לי מחשב מאוד ישן עם 2 גיגה ראם ו32 סיביות. יש בו ווינדוס 10 ועובד ממאוד לאט. אנדרואיד היא מערכת הברה יותר קלילה, אז אני יכול להוריד אנדוראיד למחשב הזה והוא יעבוד לי טוב? וכשהוא יעבוד- איך אנדוראיד עובד בלי טאצ? בעזרת העכבר כאילו?
פשוט כרגע אני מיואש מהמחשב אז א יש לכם רעיון לשים עליו נאדוראיד וזה ימהיר אותו וזה יעבד טוב אני אשמח. תודה. -
לא הבנתי את כל הנושא הזה בכלל... אם מיויוכל להסביר לי:
יש לי מחשב מאוד ישן עם 2 גיגה ראם ו32 סיביות. יש בו ווינדוס 10 ועובד ממאוד לאט. אנדרואיד היא מערכת הברה יותר קלילה, אז אני יכול להוריד אנדוראיד למחשב הזה והוא יעבוד לי טוב? וכשהוא יעבוד- איך אנדוראיד עובד בלי טאצ? בעזרת העכבר כאילו?
פשוט כרגע אני מיואש מהמחשב אז א יש לכם רעיון לשים עליו נאדוראיד וזה ימהיר אותו וזה יעבד טוב אני אשמח. תודה.@הנני-העני אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
פשוט כרגע אני מיואש מהמחשב אז א יש לכם רעיון לשים עליו נאדוראיד וזה ימהיר אותו וזה יעבד טוב אני אשמח. תודה.
כן הוא עובד עם העכבר
אבל למה מיואש מוינדוס תעבור ל7תרשום מה הבעיה במחשב?!
-
@הנני-העני אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
פשוט כרגע אני מיואש מהמחשב אז א יש לכם רעיון לשים עליו נאדוראיד וזה ימהיר אותו וזה יעבד טוב אני אשמח. תודה.
כן הוא עובד עם העכבר
אבל למה מיואש מוינדוס תעבור ל7תרשום מה הבעיה במחשב?!
-
@יוסי-הגאון תראה, מחשב כזה עם מפרט כזה לא יכול להחזיק ווינדוס. לא משנה איזה תשים. אז חשבתי אולי אנדוראיד יעבוד טוב...
@הנני-העני אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
@יוסי-הגאון תראה, מחשב כזה עם מפרט כזה לא יכול להחזיק ווינדוס. לא משנה איזה תשים. אז חשבתי אולי אנדוראיד יעבוד טוב...
למה?
2 ג'יגא ראם מספיק להרבה -
@הנני-העני אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
@יוסי-הגאון תראה, מחשב כזה עם מפרט כזה לא יכול להחזיק ווינדוס. לא משנה איזה תשים. אז חשבתי אולי אנדוראיד יעבוד טוב...
למה?
2 ג'יגא ראם מספיק להרבה -
@יוסי-הגאון אבל זה 32 סיביות!
זה לא טוב בעליל. יש לי מחשב אחר יותר חדיש מההוא בהרבה עם ווינדוס 7 ואס אס די ועדיין עובד לא משהו..
עזוב נו אני חייב לישים עליו אנוראיד@הנני-העני אמר בandroid | אנדרואיד למחשב כל הגירסאות:
@יוסי-הגאון אבל זה 32 סיביות!
זה לא טוב בעליל. יש לי מחשב אחר יותר חדיש מההוא בהרבה עם ווינדוס 7 ואס אס די ועדיין עובד לא משהו..
עזוב נו אני חייב לישים עליו אנוראידאוקי
אתה יודע להתקין מערכת הפעלה?
דרך הביוס -
יש דרך לגרום לזה לתמוך בgps?
-
יש פיתוח בשם Bliss OS שהוא אנדרואיד המותאם למחשב, לדעתי מומלץ בהרבה מ-Androidx86
להורדה:
https://blissos.org/
https://blissroms-x86.github.io/@יוסי-מחשבים הורדתי והתקנתי את הלייב.
ומחוסר רייברים המסך (מגע), העכבר והמקשים לא מועלים.. -
הורדתי, מוזר, אני לא מצליח להתקין, דומה להתקנת לינוקס, אבל לא מובן איך זה עובד?
-
הורדתי, מוזר, אני לא מצליח להתקין, דומה להתקנת לינוקס, אבל לא מובן איך זה עובד?
@שלמה-כהן-0 צרבת על אונקי?
-
@שלמה-כהן-0 צרבת על אונקי?
ניסיתי דרך הוירטואל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות