המסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?
-
@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
לא הבנתי מה הקשר הדיון פה על אחסון פנימי במכשיר?
פשוט תתקן את הבעיה של סינון והכל יעבוד.עד שזה יתחבר למחשב לקח הרבה זמן וגם הפלאפון כבר יותר משלוש שבועות בשקט ך שלא נרא שזה יעזור מה שאתה אומר, [אני ינסה אבל קודם נוציא את החומר
-
ככה חשבתי כי הוא אומר לך שזה מה שהופיע לו!!
-
@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
לא הבנתי מה הקשר הדיון פה על אחסון פנימי במכשיר?
פשוט תתקן את הבעיה של סינון והכל יעבוד.עד שזה יתחבר למחשב לקח הרבה זמן וגם הפלאפון כבר יותר משלוש שבועות בשקט ך שלא נרא שזה יעזור מה שאתה אומר, [אני ינסה אבל קודם נוציא את החומר
-
ניסת דרך אתר רימון?
-
@ג-י-מ הבנתי.
אז כדי לחסוך לך זמן עד שתלך ותתקן, תעשה מה שישראל אמר.
תגבה את התיקיות החשובות (Whatsapp , DCIM)
ותאפס את המכשיר דרך מצב רקוברי.
כשהמכשיר מכובה תלחץ ותחזיק את הכפתור הפעלה + כפתור ווליום עליון, תחכה שהמסך רקוברי יעלה ואז תעשה "wipe data" זה אמור לאפס ולתקן את המכשיר. -
סוף סוף אתה מסכים איתי !!!
ברוך השם -
סוף סוף אתה מסכים איתי !!!
ברוך השם -
תבדוק ב-2 התקיות הללו -
@ישראל-קרביצקי
ישראל אני מתנגד לאיפוס לשווא כשאפשר למצוא אולי דרך לתקן.@שלום-כהן צודק בקטע הזה
-
@ג-י-מ אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
פעם היה רימון והסרתי אותה
כלומר התקשרתי לרימון והם הורידו לי אותה
-
בזמנו? לפני שבועים?
-
@שלום-כהן אמר בהמסך של הפלאפון נדלק לשניה ונכבה, מה עושים?:
@ג-י-מ עוד דבר חשוב מאוד. כדאי לך לגבות גם אנשי קשר והודעות.
את כולם כבר שיחזרתי
-
טוב תגבה את 2 התקיות הנ"ל ותאפס את הפלאפון ותבדוק אם זה עובד תקין זה אמור להיות חלק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
