בקשת מידע | איפוס שיואמי חצי טאצ
-
@orisoni
userdata.rar
תחלץ ותצרוב כמו במדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/33461/מדריך-רוט-ל-qin-f21-pro-מפורט
תלחץ לחיצה כפולה איפה שמסומן באדום ותבחר את מה שחילצת

-
@orisoni
userdata.rar
תחלץ ותצרוב כמו במדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/33461/מדריך-רוט-ל-qin-f21-pro-מפורט
תלחץ לחיצה כפולה איפה שמסומן באדום ותבחר את מה שחילצת

-
@orisoni לא רק אין כח להסביר לך את כל התהליך אז תראה שם איך צורבים boot ותעשה אותו דבר רק ב userdata
-
https://mitmachim.top/topic/34298/מדריך-איך-לאתחל-לאפס-שיאומי-f21-pro/1 אני בעיקרון רציתי לאפס ככה אבל זה לא מצליח לי יש לך מושג למה
-
https://mitmachim.top/topic/34298/מדריך-איך-לאתחל-לאפס-שיאומי-f21-pro/1 אני בעיקרון רציתי לאפס ככה אבל זה לא מצליח לי יש לך מושג למה
-
@orisoni חסום בחלק מהמכשירים
@Ykingsmart טוב אני באמצע לנסות את מה שאמרת לעיל אבל אני לא מצליח לצרוב אני מחבר את הפלאפון למחשב והתוכנה לא זזה
-
@Ykingsmart טוב אני באמצע לנסות את מה שאמרת לעיל אבל אני לא מצליח לצרוב אני מחבר את הפלאפון למחשב והתוכנה לא זזה
-
@orisoni בעיית דרייברים.
@Ykingsmart אפשר את הדרייברים?
-
@orisoni בעיית דרייברים.
@Ykingsmart
זה מה שזה עשה לי מישהו יודע מה הבעיה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות