בקשת מידע | צריבת סיסטם
-
יש לי קובץ סיסטם ואני רוצה לדעת איך צורבים את הסיסטם אם התוכנה ResearchDownload
שאני טעון אותו רגיל אני מקבל שגיאה[https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1648390539963-6e62baf5-862a-4025-9a3e-066f78c6e6bb-image.png
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1648390522391-af00414c-82fe-4f7f-a2c0-525336da7eeb-image.png
[או שיש תוכנה אחרת לצריבה] -
-
@Ykingsmart למאי נפק"מ?
-
@qwq אמר בבקשת מידע | צריבת סיסטם:
@איש-אמת ?
כנראה מה שאתה מנסה להתקין זה 500 ומותקן לך 300 שאז היוזר דאטא תופס לו את המקום
וב pac גם כנראה אותו סיפור ויש צורך לשנות ב xml ל 500 ורק אז לטעון את ה pac -
@qwq אמר בבקשת מידע | צריבת סיסטם:
@איש-אמת ?
כנראה מה שאתה מנסה להתקין זה 500 ומותקן לך 300 שאז היוזר דאטא תופס לו את המקום
וב pac גם כנראה אותו סיפור ויש צורך לשנות ב xml ל 500 ורק אז לטעון את ה pac -
@איש-אמת אמר בבקשת מידע | צריבת סיסטם:
וב pac גם כנראה אותו סיפור ויש צורך לשנות ב xml ל 500 ורק אז לטעון את ה pac
אמרת שניסת גם עם pac לא?!
אז יש בפנים xml -
@איש-אמת אמר בבקשת מידע | צריבת סיסטם:
וב pac גם כנראה אותו סיפור ויש צורך לשנות ב xml ל 500 ורק אז לטעון את ה pac
אמרת שניסת גם עם pac לא?!
אז יש בפנים xml
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות