דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. כלי נגינה
  4. אורגניות
  5. קורג -Korg
  6. בקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה

בקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קורג -Korg
14 פוסטים 6 כותבים 1.5k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הרן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הרן
    #3

    זה אפשרי?https://mitmachim.top/user/פישל

    קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה הרן

      זה אפשרי?https://mitmachim.top/user/פישל

      קינג קומפיוטרק מנותק
      קינג קומפיוטרק מנותק
      קינג קומפיוטר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @הרן ממליץ לך לעבור על זה https://mitmachim.top/topic/7036

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה הרן

        יש למישהו תוכנת KORG PA Manager פרוצה
        זה דף התוכנה
        https://www.korgpamanager.com/
        וכאן זה התוכנה פתוחה להורדה באתר החברה ל14 יום ללא אפשרות שמירה
        https://www.korgpamanager.com/download.php?get=KORGPAManager_Setup_v4.exe

        כ מנותק
        כ מנותק
        כריש 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @הרן יש לי
        ואגב, זה בר השגה בקבוצות הטלגרם היעודיות.

        cannonC תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • כ כריש 0

          @הרן יש לי
          ואגב, זה בר השגה בקבוצות הטלגרם היעודיות.

          cannonC מנותק
          cannonC מנותק
          cannon
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @כריש-0 תוכל לעלות את זה לכאן?

          .Focus on impact, not the cannon's smoke

          כ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • cannonC cannon

            @כריש-0 תוכל לעלות את זה לכאן?

            כ מנותק
            כ מנותק
            כריש 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @cannon אמר בבקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה:

            @כריש-0 תוכל לעלות את זה לכאן?

            לבקשתך:
            https://send.magicode.me/*****send-file/file/a48cd41b5c986a4e0d31c685f3f753518a27fc4b/view

            תוריד כוכביות

            ח cannonC ה L 4 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • כ כריש 0

              @cannon אמר בבקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה:

              @כריש-0 תוכל לעלות את זה לכאן?

              לבקשתך:
              https://send.magicode.me/*****send-file/file/a48cd41b5c986a4e0d31c685f3f753518a27fc4b/view

              תוריד כוכביות

              ח מנותק
              ח מנותק
              חייםבמים12
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @כריש-0 זה גירסא 2 לא 5.
              אני יודע בוודאות שהייתה גירסא 3 פרוצה ברשת לפני כמה שנים.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • כ כריש 0

                @cannon אמר בבקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה:

                @כריש-0 תוכל לעלות את זה לכאן?

                לבקשתך:
                https://send.magicode.me/*****send-file/file/a48cd41b5c986a4e0d31c685f3f753518a27fc4b/view

                תוריד כוכביות

                cannonC מנותק
                cannonC מנותק
                cannon
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי cannon
                #9

                @כריש-0 קודם כל שכויח.
                דבר שני, לדעתי כדי שתפתח נושא חדש ותעלה את התוכנה הזאת לטובת הכלל. (ראיתי שחפשו אותה פה פעם)

                .Focus on impact, not the cannon's smoke

                כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • כ כריש 0

                  @cannon אמר בבקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה:

                  @כריש-0 תוכל לעלות את זה לכאן?

                  לבקשתך:
                  https://send.magicode.me/*****send-file/file/a48cd41b5c986a4e0d31c685f3f753518a27fc4b/view

                  תוריד כוכביות

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הרן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @כריש-0
                  תודה!
                  יש למישהו הסבר איך מפעילים את זה עם הקראק?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • cannonC cannon

                    @כריש-0 קודם כל שכויח.
                    דבר שני, לדעתי כדי שתפתח נושא חדש ותעלה את התוכנה הזאת לטובת הכלל. (ראיתי שחפשו אותה פה פעם)

                    כ מנותק
                    כ מנותק
                    כריש 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @cannon בכיף
                    נראלי כותרת הנושא הוא המתאים ביותר, לא?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • cannonC מנותק
                      cannonC מנותק
                      cannon
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי cannon
                      #12

                      @כריש-0 הכותרת כן, אבללל
                      א. המיקום לא!
                      ב.מצוין כ"בקשה" למעשה צריך להיות "להורדה"!
                      ג.העלתה לגמבו מייל מה שאומר שעוד כמה ימים זה ימחק!

                      :::

                      אתה יכול לעלות קבצים לפורום עד 40MB

                      :::

                      לכן אני חושב שכדי נושא חדש.

                      .Focus on impact, not the cannon's smoke

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • כ כריש 0

                        @cannon אמר בבקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה:

                        @כריש-0 תוכל לעלות את זה לכאן?

                        לבקשתך:
                        https://send.magicode.me/*****send-file/file/a48cd41b5c986a4e0d31c685f3f753518a27fc4b/view

                        תוריד כוכביות

                        L מנותק
                        L מנותק
                        liy
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @כריש-0 אמר בבקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה:

                        @cannon אמר בבקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה:

                        @כריש-0 תוכל לעלות את זה לכאן?

                        לבקשתך:
                        https://send.magicode.me/*****send-file/file/a48cd41b5c986a4e0d31c685f3f753518a27fc4b/view

                        תוריד כוכביות

                        תוכל להביא גרסא קצת יותר עדכנית?

                        cannonC תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • L liy

                          @כריש-0 אמר בבקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה:

                          @cannon אמר בבקשה | תוכנת KORG PA Manager פרוצה:

                          @כריש-0 תוכל לעלות את זה לכאן?

                          לבקשתך:
                          https://send.magicode.me/*****send-file/file/a48cd41b5c986a4e0d31c685f3f753518a27fc4b/view

                          תוריד כוכביות

                          תוכל להביא גרסא קצת יותר עדכנית?

                          cannonC מנותק
                          cannonC מנותק
                          cannon
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @liy יש כאן יותר עדכני להורדה. חסום לי (נטפרי) ישמח שמשהו יוריד ויעלה לכאן.

                          .Focus on impact, not the cannon's smoke

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר