בקשת מידע | העברת אנשי קשר מנוקיה C2 ישן לחדש - איך?
-
@THMHE המכשיר מאפשר לי העתקת כל אנשי כשר מכרטיס סים לפלאפון, דא עקא שיש לי הרבה אנשי קשר ולא ניתן להעתיק את כולם לסים. אין דרך פשוטה לעשות זאת?
-
@דוכי יש דרך פשוטה, הגיבוי שהצעתי בהגדרות הוא לא לכרטיס סים אלא לכרטיס זיכרון, ולא משנה כמה מקום יש בסים שלא רלוונטי..
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | העברת אנשי קשר מנוקיה C2 ישן לחדש - איך?:
@דוכי יש דרך פשוטה, הגיבוי שהצעתי בהגדרות הוא לא לכרטיס סים אלא לכרטיס זיכרון, ולא משנה כמה מקום יש בסים שלא רלוונטי..
תודה, פשוט מעולה, לא ידעתי כמה זה קל...
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | העברת אנשי קשר מנוקיה C2 ישן לחדש - איך?:
@דוכי אם הבנתי נכון את השאלה אז עריכת תפריט
איך מגיעים לזה?
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | העברת אנשי קשר מנוקיה C2 ישן לחדש - איך?:
@דוכי https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת-mobimb/1
זו הדרך היחידה להוריד את הבאנר הזה עם האייקונים משולחן העבודה??
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | העברת אנשי קשר מנוקיה C2 ישן לחדש - איך?:
@דוכי https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת-mobimb/1
זו הדרך היחידה להוריד את הבאנר הזה עם האייקונים משולחן העבודה??
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | העברת אנשי קשר מנוקיה C2 ישן לחדש - איך?:
@דוכי לא יודע מה זה באנר אבל ככה אפשר לשנות מה יראו בתפריט
באנר - כרזה - סטריפ מתוח בתחתית המסך ובו אייקונים של פייסבוק, מצלמה, הודעות כו'
-
@THMHE אמר בבקשת מידע | העברת אנשי קשר מנוקיה C2 ישן לחדש - איך?:
@דוכי כן, זה בהגדרות/הגדרות מסך הבית או הגדרות/הגדרות תצוגה/מסך הבית
מעולה, הסרתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות