הסרת מייקרוסופט אדג'
-
@מתושלח
תנסה ככה
במשתמש שאתה רוצה לחסום את התוכנה
תלחץ לחצן WIN + R
תרשום שם: gpedit
בחלון שיפתח לך תלך למיקום הזה:

ושם תירשום כל תוכנה שקשורה לwindows שאתה רוצה לחסום
אתה צריך לרשום אותה לפי השם שלה של הקובץ פתיחה של התוכנה כולל הסיומת (exe.) -
הפעולה הנ"ל מתאימה לאפלקציות מובנות של WINDOWS
כמו כתבן צייר דפדפן explorer
הedge כנראה יותר מוגדר כתוכה חיצונית
כדי לחסום אותו זמני
אפשר לעשות ככה:
להכניס את המחשב למצב בטוח
ללכת למיקום הזה: C:\Windows\SystemApps
ולשנות שם את התקיה : Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe לשם אחר איזה שרוצים
מומלץ לעשות תוספת של איזה מספר בסוף השם כך שבקלות אחרי זה יהיה אפשר להחזיר..
ולאחר מכן מפעילים מחדש וזה חסום -
@מתושלח אמר בהסרת מייקרוסופט אדג':
מישהו יודע איך אפשר?
בהסרה של תוכניות או דרך לוח הבקרה או בהגדרות/אפליקציות מופיע שם MICROSOFT EDGE פשוט תמחק אותו.
כולם פה הגיבו על חסימה אבל ההסרה פשוטה -
חסימה: EdgeBlock_x64.exe
הסרה: uninstall_edge.rar
אזהרה: הסרה עלולה לפגום בעדכוני מערכת -
חסימה: EdgeBlock_x64.exe
הסרה: uninstall_edge.rar
אזהרה: הסרה עלולה לפגום בעדכוני מערכת -
@מתושלח אמר בהסרת מייקרוסופט אדג':
@יוסי-מחשבים אמר בהסרת מייקרוסופט אדג':
חסימה: EdgeBlock_x64.exe
איך מסירים את החסימה הזאת?
פותחים את התוכנה ולוחצים על Unblock
-
@מתושלח אמר בהסרת מייקרוסופט אדג':
@יוסי-מחשבים אמר בהסרת מייקרוסופט אדג':
חסימה: EdgeBlock_x64.exe
איך מסירים את החסימה הזאת?
פותחים את התוכנה ולוחצים על Unblock
@יוסי-מחשבים ככה מחזירים את אדג'?
-
@יוסי-מחשבים ככה מחזירים את אדג'?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
