ימות המשיח
-
פתחתי בשלוחה אפס בימות המשיח מערכת למוסד ציבורי ועדין לא שלחו לי את המספר משהוא יודע למה עדין לא חזרו אלי?
@קול-מיוזיק הכי טוב לשלוח להם פניה במייל עם ציון כל הפרטים, בד"כ הם עונים מהר.
מייל y0773137770@gmail.com -
@קול-מיוזיק תפתח קו בבזק ותהנייד יותר קל ומהיר!
@QJDTOP זה חינם
-
@QJDTOP זה חינם
@קול-מיוזיק אמר בימות המשיח:
@QJDTOP זה חינם
עלות של 14/15 שח חד"פ לבזק, אני בתחילת השבוע פתחתי קו כזה ועוד באותו היום היה בידי הקו מנויד אצל ימות המשיח.
-
@קול-מיוזיק אפשרי אצלי לפתוח הכל בימות המשיח
גם מספרים שפתוחים לקומה הכשרה
פרטים בצאט -
אם מישהו צריך מערכת בימות המשיח (לא בניה אלא מספר נטו) יש לי כמה 'מיותרים' אבל חסומים בכשרים.
פנו באישי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
