שלוחה ששולחת צינתוקים
-
@יהודה-לוי זה בעלות יחידות תבדוק אבל תבדוק בפורום הזה או שתשאל את @שמואל
-
@יהודה-לוי דרך אגב
אני פעם קניתי יחידות בסכום ממש זול
אם תרצה לדעת מאיפה תשלח לי בצאט
(אני לא יודע אם מותר לפרסם כאן, אני חדש) -
@יהודה-לוי דרך אגב
אני פעם קניתי יחידות בסכום ממש זול
אם תרצה לדעת מאיפה תשלח לי בצאט
(אני לא יודע אם מותר לפרסם כאן, אני חדש)@כפפה-ליד אמר בשלוחה ששולחת צינתוקים:
@יהודה-לוי דרך אגב
אני פעם קניתי יחידות בסכום ממש זול
אם תרצה לדעת מאיפה תשלח לי בצאט
(אני לא יודע אם מותר לפרסם כאן, אני חדש)אני מבין שניסתם לשלוח צאט אבל הוא כותב לי שאני מידי חדש
אז פשוט תשלחו אליהם מייל ל MGM025024440@GMAIL.COM -
כאן כתובה אפשרות איך לעשות צינתוקים ללא עלות יחידות.
-
@יהודה-לוי מצאת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות