תקלה בהתקנת ווינדוס .
-
@דוד-ב אמר בתקלה בהתקנת ווינדוס .:
מתחת הבטריה באמת כתוב :דגם E203N
מחפש את הדרייברים
תודה רבה לכםבשמחה...
ובהצלחה... -
התקנתי ווינדוס 10 על מחשב של חברת אסוס לפני זה עבד מצוין,
ההתקנה עברה חלק אבל אחרי ההתקנה המשטח מגע (עכבר) של המחשב לא עובד.
מה אפשר לעשות?
תודה מראש@דוד-ב אמר בתקלה בהתקנת ווינדוס .:
תקלה בהתקנת ווינדוס
@דוד-ב אמר בתקלה בהתקנת ווינדוס .:
ההתקנה עברה חלק אבל אחרי ההתקנה המשטח מגע (עכבר) של המחשב לא עובד.
zv bert ,ekv cv,eb, uhbsux ?
-
התכונת לשאול: זה נקרא תקלה בהתקנת וינדוס?
צודק זה באמת לא קשור להתקנה עצמה
זה קרה בגלל ההתקנה לכן קראתי לזה ככה
יש מצב אתה עוזר לי למצוא את הדרייבר המתאים למחשב שלי
(הורדתי משהוא והוא כותב שזה לא מתאים למעבד שלי)
הדגם הוא E203N
למעלה העלתי גם תמונה מה מאפיינים של המחשב
תודה -
-
@דוד-ב אמר בתקלה בהתקנת ווינדוס .:
לפני סוף ההתקנה הוא עושה את ההודעה הזאת ומבטל
את איזה קובץ הפעלת להריץ את ההתקנה ?
תפעיל את install.bat
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
