תקלה בהשמעת קובץ בקול ממוחשב
-
@משתמש-מקצוען אמר בתקלה בהשמעת קובץ בקול ממוחשב:
כמו"כ איך אני יוצר קובץ שמע בתפריט הראשי. דהיינו שכשמתקשרים למערכת מיד הקובץ יושמע.
אתה קורא לקובץ m0000
-
והיכן אני שם אותו?
-
@משתמש-מקצוען אמר בתקלה בהשמעת קובץ בקול ממוחשב:
ו @אליהו דרך אגב זה כן אמור להראות כמו קובץ השמעה, כך מופיע במדריך וידיאו הזה.
בדקתי אצלי וזה לא אמור להראות ככה
-
אז למה במדריך וידיאו זה כן מופיע ככה?
טוב לא משנה אני יבדוק את זה בהמשך בטלפון (בהמשך כי אני מחכה שועדת הרבנים תפתח לי את הקו). -
למה? ההשמעה של ימות לא טובה?
-
יש לי מערכת שפתחתי במסר והמערכת שלהם היא בדיוק כמו ימות המשיח (ואולי זה אותו חברה בשם אחר - איני יודע).
אני מנסה ליצור קובץ השמעה ממוחשב לפי המדריך הזה ולא מצליח.
לאחר שאני מעלה את הקובץ הוא לא מופיע לי כקובץ שמע

כמו"כ איך אני יוצר קובץ שמע בתפריט הראשי. דהיינו שכשמתקשרים למערכת מיד הקובץ יושמע.
תודה רבה.
נ.ב. אני מקים כעת קו, ואני מתחיל ממש בכל הנושא הזה, על כן אני מתנצל אם השאלות הללו הם של מתחיל...@משתמש-מקצוען אמר בתקלה בהשמעת קובץ בקול ממוחשב:
יש לי מערכת שפתחתי במסר והמערכת שלהם היא בדיוק כמו ימות המשיח (ואולי זה אותו חברה בשם אחר - איני יודע).
זה חברה בת של ימות המשיח
אני מנסה ליצור קובץ השמעה ממוחשב לפי המדריך הזה ולא מצליח.
תיכנס לניהול דרך פה יש שם אפשרו של הוספת קובץ להדרכה ממוחשבת
לאחר שאני מעלה את הקובץ הוא לא מופיע לי כקובץ שמע

כמו"כ איך אני יוצר קובץ שמע בתפריט הראשי. דהיינו שכשמתקשרים למערכת מיד הקובץ יושמע.
תודה רבה.תסתכל בפורום עזרה שלהם בלנע"ד העלה לך מחר את כל המספרים וכו'
נ.ב. אני מקים כעת קו, ואני מתחיל ממש בכל הנושא הזה, על כן אני מתנצל אם השאלות הללו הם של מתחיל...
ככה זה היה גם אצלי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות