בלוטוס בC2
-
יש לי פלאפון שהזמנתי מחו"ל והבלוטוס לא עובד בכלל, אני מעביר את המצב של הבלוטוס מכבוי לפועל וזה לא עובר,
חוץ מזה גם הרדיו לא עובד.
מישהו יודע אם יש איך לתקן את זה??@יזר יש שלוש איזורי רכיבים שמכוסים בפחית הפחית הקטנה ליד השקע שם זה הרכבים של הרדיו והבלוטוס אבל כנרה אם גם הרדיו וגם הבלוטס לא עובד אז זה כנראה הרכיב הקריסטל באמצע הפחית ואת יכול לנסות לחמם אותו אבל אם לא הולך צריך או לעשות ריבולינג או להחליף רכיב חדש זה רכיב BGA
-
יש לי פלאפון שהזמנתי מחו"ל והבלוטוס לא עובד בכלל, אני מעביר את המצב של הבלוטוס מכבוי לפועל וזה לא עובר,
חוץ מזה גם הרדיו לא עובד.
מישהו יודע אם יש איך לתקן את זה?? -
@יהודה-הנשיא
לא היה לי כח להסתבך אז לא בדקתי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות