שאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225
-
@זונדל אולי כעת אתה יכול להשיג כבר
-
@ב-ן-ת-ו-ר-ה אין לי כרגע תוכנית להעלות את זה גם לא בפרטי סליחה
-
@אורי-0 כתב בשאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225:
אם יש לי את הקושחה, איך אני צורב, אפשר הוראות והדרכה?
בדיוק כמו qin1
-
@BNKM לא, אין לי את הקושחה וגם לא הצלחתי להשיג מידע ברור לגבי הצריבה. אם יש לך מידע אשמח שתעדכן פה.
תודה -
@BNKM כתב בשאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225:
@אורי-0 חיפשת ואני מחפש והופך גם בטלגרם וכרגע לא מצאתי נקווה להעלות משהו מכל החיפוש הזה
אין שום סיבה שתמצא בטלגרם אתה מחפש במקום הלא נכון
-
@צדיק-גמור אצל צורבי גרסאות למיניהם אפשר גם אצלי
-
@יוסל-ה-0 כתב בשאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225:
@צדיק-גמור אמר בשאלה | שינוי גירסה לנוקיה 225:
@מישהו12 כמה עולה צריבה?
בפרטי CITY55676
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
