שאלה | איך צופים בפקס שנשלח דרך המערכת למייל
-
שלחתי כמה פעמים פקסים למערכת שהגיעו למייל, השאלה היא אם יש אופציה לצפות בהם כבר במערכת או רק במייל.

-
א אלף שין סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אלף שין סימן נושא זה כנפתר ב
-
@אלף-שין אמר בשאלה | איך צופים בפקס שנשלח דרך המערכת למייל:
@לומדעס תודה רבה מאד!
איך זה עובד לך האם בכל מערכת של ימות המשיח זה עובד|? (אני נסתי ולא הצלחתי)
@אחד-מאנש כן עובד מצוין גם בפריווט!!
צריך להקיש קידומת 153 ואז להשמיט את 0 ולהמשיך את מספר המערכת.
יצוין כי זה עובד אפילו שיש לי סיסמא לכניסה למערכת, ואפילו שהפקס בשלוחה משנית!
אם לא עובד לך תנסה מפקס אחר , כי גם לי במכשיר אחד של פקס לא עבד משום מה, רק בשני.
תעדכן אם עובד לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות