שאלה | איך מורידים צליל חיוג ממערכת IVR?
-
@אלף-שין אמר בשאלה | איך מורידים צליל חיוג ממערכת IVR?:
כל פעם שאני מחייג לשם יש צליל חיוג, איך מבטלים אותו?
no_ringing=yesתשים את זה ב-IVR
-
@אברהם-צבי דווקא יש לי פריווט ויש צליל חיוג קצר,
@שמואל-ש
no_ringing=yesתשים את זה ב-IVR
יש לי כבר לכאורה ולא עוזר לי
הנה צילום מסך-

-
@אברהם-צבי דווקא יש לי פריווט ויש צליל חיוג קצר,
@שמואל-ש
no_ringing=yesתשים את זה ב-IVR
יש לי כבר לכאורה ולא עוזר לי
הנה צילום מסך-

@אלף-שין אמר בשאלה | איך מורידים צליל חיוג ממערכת IVR?:
@אברהם-צבי דווקא יש לי פריווט ויש צליל חיוג קצר,
@שמואל-ש
no_ringing=yesתשים את זה ב-IVR
יש לי כבר לכאורה ולא עוזר לי
הנה צילום מסך-

@שמואל-ש אמר בשאלה | איך מורידים צליל חיוג ממערכת IVR?:
תשים את זה בקובץ IVR
-
@אלף-שין אמר בשאלה | איך מורידים צליל חיוג ממערכת IVR?:
@אברהם-צבי דווקא יש לי פריווט ויש צליל חיוג קצר,
@שמואל-ש
no_ringing=yesתשים את זה ב-IVR
יש לי כבר לכאורה ולא עוזר לי
הנה צילום מסך-

@שמואל-ש אמר בשאלה | איך מורידים צליל חיוג ממערכת IVR?:
תשים את זה בקובץ IVR
-
@אלף-שין תודה רבה הסתדרתי בסוף!!
היה צריך להוריד למחשב את הקובץ הזה ואז לשנות אותו.
עכשיו השאלה היא איך מורידים צליל חיוג/התחברות בשלוחה שמעבירה לפורטל התוכן. -
@אלף-שין אמר בשאלה | איך מורידים צליל חיוג ממערכת IVR?:
עכשיו השאלה היא איך מורידים צליל חיוג/התחברות בשלוחה שמעבירה לפורטל התוכן.
לא הבנתי
-
@שמואל-ש התכוונתי שבאמת הורדתי את צליל חיוג בכניסה למערכת,
אבל יש לי בעיה דומה בכניסה לשלוחה מסוימת, שמעבירה אותי לפורטל,
גם יש כמין צליל חיוג לרגע קטן ואז מעביר אותי, אז האם יש פתרון דומה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

