בעיה | בעיות בהתחברות הבלוטוס
-
קרה לי הלא יאומן שפשוט הפלאפון שלי החליט להפסיק להתחבר לכלים אחרים. כלומר הוא מחפש אבל לא יכול להתחבר וכן כשכלי אחר מחפש אותו אי אפשר. מישהו יודע מה עושים.
@שמעון-הגאון איזה "כלי" זה ?????????
-
@שמעון-הגאון איזה "כלי" זה ?????????
@8503524 מכשיר יאנג GT-S6310T.
-
@8503524 מכשיר יאנג GT-S6310T.
@שמעון-הגאון ואם התכוונת "לאיזה כלי" נסיתי להתחבר, אז נסיתי עם כל מיני פלאפונים, אוזניות ורמקולים.
-
@שמעון-הגאון ואם התכוונת "לאיזה כלי" נסיתי להתחבר, אז נסיתי עם כל מיני פלאפונים, אוזניות ורמקולים.
@שמעון-הגאון מאיזה כלי
-
@שמעון-הגאון מאיזה כלי
-
קרה לי הלא יאומן שפשוט הפלאפון שלי החליט להפסיק להתחבר לכלים אחרים. כלומר הוא מחפש אבל לא יכול להתחבר וכן כשכלי אחר מחפש אותו אי אפשר. מישהו יודע מה עושים.
@שמעון-הגאון נסה להפעיל מחדש כמו שאמר @מוטי-ברנד ואם לא הולך אז כנראה שמשהו זז באנטנה נסה ללכת למעבדה
אגב בטריה ריקה אולי? -
@שמעון-הגאון נסה להפעיל מחדש כמו שאמר @מוטי-ברנד ואם לא הולך אז כנראה שמשהו זז באנטנה נסה ללכת למעבדה
אגב בטריה ריקה אולי?@יהושע-זופניק אולי הרשימה של ההתקנים מלאה
-
@יהושע-זופניק אולי הרשימה של ההתקנים מלאה
@8503524 אמר בבעיה | בעיות בהתחברות הבלוטוס:
@יהושע-זופניק אולי הרשימה של ההתקנים מלאה
שים לב רק את מי אתה מצוטט / למי אתה עונה @שמעון-הגאון -
@8503524 אמר בבעיה | בעיות בהתחברות הבלוטוס:
@יהושע-זופניק אולי הרשימה של ההתקנים מלאה
שים לב רק את מי אתה מצוטט / למי אתה עונה @שמעון-הגאון -
@שמעון-הגאון נסה להפעיל מחדש כמו שאמר @מוטי-ברנד ואם לא הולך אז כנראה שמשהו זז באנטנה נסה ללכת למעבדה
אגב בטריה ריקה אולי?@יהושע-זופניק כן. תודה רבה לכל העוזרים. הסתדרתי כמו שאמרתם להפעיל אותו מחדש וזהו, זה עובד. אני מה זה מתרגש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות