בעיה | בעיה בהתקנת WSA
-
כשאני מנסה להתקין לפי המדריך הזה מופיעה לי ההודעה הבאה

ומה זה ההוראה הזו איך מפעילים את זה?

@A0533057932@AVIVI אמר בבעיה | בעיה בהתקנת WSA:
כשאני מנסה להתקין לפי המדריך הזה מופיעה לי ההודעה הבאה

ומה זה ההוראה הזו איך מפעילים את זה?

@A0533057932היום רק צריך שוירטואליזציה תהיה מופעלת בביוס
אבל אסור שיהיה אמולטור אחר על המחשב
(צריך להריץ פעמים את ההתקנה) -
@AVIVI אמר בבעיה | בעיה בהתקנת WSA:
כשאני מנסה להתקין לפי המדריך הזה מופיעה לי ההודעה הבאה

ומה זה ההוראה הזו איך מפעילים את זה?

@A0533057932היום רק צריך שוירטואליזציה תהיה מופעלת בביוס
אבל אסור שיהיה אמולטור אחר על המחשב
(צריך להריץ פעמים את ההתקנה)@A0533057932 סידרתי את זה אבל בכל פעם שאני מכבה ומדליק את המחשב אני צריך להתקין עוד פעם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות