דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. לינוקס - Linux
  4. עזרה הדדית - לינוקס
  5. עזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס

עזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - לינוקס
20 פוסטים 5 כותבים 823 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מים רבים

    @106 כל פעם להעלות ולהוריד... קצת מסובך (זה קבצים יחסית גדולים)
    אבל אם לא תמצא אפשרות אחרת אעשה כך

    1 מנותק
    1 מנותק
    106
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @מים-רבים אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

    קצת מסובך

    airexplorer יכול להקל, תחפשו בפורום

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 1 106

      @מים-רבים באמת שאינני מבין כהוגן את הבעיה - גם בלינוקס יש מערכת קבצים של סייר עם תיקיות ותתי תיקיות וכו' כמו בוינדוס.

      מ מנותק
      מ מנותק
      מים רבים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @106 אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

      @מים-רבים באמת שאינני מבין כהוגן את הבעיה - גם בלינוקס יש מערכת קבצים של סייר עם תיקיות ותתי תיקיות וכו' כמו בוינדוס.

      נכון, אבל ניסיתי לגשת לתיקייה משותפת שיצרתי בוינדוס והוא לא נתן לי.- הקשתי שם משתמש וסיסמה של החשבון שלי בוינדוס וזה כל הזמן קופץ בחזרה כאילו לא עשיתי כלום.

      A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מים רבים

        @106 אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

        @מים-רבים באמת שאינני מבין כהוגן את הבעיה - גם בלינוקס יש מערכת קבצים של סייר עם תיקיות ותתי תיקיות וכו' כמו בוינדוס.

        נכון, אבל ניסיתי לגשת לתיקייה משותפת שיצרתי בוינדוס והוא לא נתן לי.- הקשתי שם משתמש וסיסמה של החשבון שלי בוינדוס וזה כל הזמן קופץ בחזרה כאילו לא עשיתי כלום.

        A0533057932A מנותק
        A0533057932A מנותק
        A0533057932
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @מים-רבים שני המחשבים דולקים ומחוברים לאותו רשת?

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A0533057932A A0533057932

          @מים-רבים שני המחשבים דולקים ומחוברים לאותו רשת?

          מ מנותק
          מ מנותק
          מים רבים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @A0533057932 כן

          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מים רבים

            @A0533057932 כן

            A0533057932A מנותק
            A0533057932A מנותק
            A0533057932
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @מים-רבים אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

            @A0533057932 כן

            ‏‏לוח הבקרה\‏‏רשת ואינטרנט\מרכז הרשת והשיתוף > שנה הגדרות שיתוף מתקדמות
            מה מוגדר שם?

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A0533057932A A0533057932

              @מים-רבים אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

              @A0533057932 כן

              ‏‏לוח הבקרה\‏‏רשת ואינטרנט\מרכז הרשת והשיתוף > שנה הגדרות שיתוף מתקדמות
              מה מוגדר שם?

              מ מנותק
              מ מנותק
              מים רבים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @A0533057932 הגדרתי כבר שיתוף:
              f8c7d777-4782-42e2-a7e5-9e7e2e7bc9ba-image.png

              bigB A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מ מים רבים

                @A0533057932 הגדרתי כבר שיתוף:
                f8c7d777-4782-42e2-a7e5-9e7e2e7bc9ba-image.png

                bigB מנותק
                bigB מנותק
                big
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @מים-רבים אם אני מבין נכון אתה מעוניין לשתף תיקיה ספציפית
                א"כ לא מספיק מה שתגדיר בהגדרות רשת ושיתוף
                אתה צריך להגדיר גם בהגדרות שיתוף של התיקיה עצמה

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • bigB big

                  @מים-רבים אם אני מבין נכון אתה מעוניין לשתף תיקיה ספציפית
                  א"כ לא מספיק מה שתגדיר בהגדרות רשת ושיתוף
                  אתה צריך להגדיר גם בהגדרות שיתוף של התיקיה עצמה

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מים רבים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @big גם את זה עשיתי...

                  bigB תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מים רבים

                    @big גם את זה עשיתי...

                    bigB מנותק
                    bigB מנותק
                    big
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @מים-רבים והגדרת גם שיתוף עם everyone וגם שיתוף מתקדם?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ מים רבים

                      @A0533057932 הגדרתי כבר שיתוף:
                      f8c7d777-4782-42e2-a7e5-9e7e2e7bc9ba-image.png

                      A0533057932A מנותק
                      A0533057932A מנותק
                      A0533057932
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @מים-רבים אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

                      @A0533057932 הגדרתי כבר שיתוף:
                      f8c7d777-4782-42e2-a7e5-9e7e2e7bc9ba-image.png

                      לא שם
                      בקטע של ההגדרות הכלליות

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • bigB big

                        @מים-רבים והגדרת גם שיתוף עם everyone וגם שיתוף מתקדם?

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מים רבים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @big כן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A0533057932A A0533057932

                          @מים-רבים אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

                          @A0533057932 הגדרתי כבר שיתוף:
                          f8c7d777-4782-42e2-a7e5-9e7e2e7bc9ba-image.png

                          לא שם
                          בקטע של ההגדרות הכלליות

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מים רבים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @A0533057932 בהודעה הקודמת שלך אמרת לי לגשת לזה
                          אולי לא הבנתי אותך?
                          e50917d4-4b63-48e1-804e-026017d0d4dc-image.png

                          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מים רבים

                            @A0533057932 בהודעה הקודמת שלך אמרת לי לגשת לזה
                            אולי לא הבנתי אותך?
                            e50917d4-4b63-48e1-804e-026017d0d4dc-image.png

                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @מים-רבים אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

                            @A0533057932 בהודעה הקודמת שלך אמרת לי לגשת לזה
                            אולי לא הבנתי אותך?
                            e50917d4-4b63-48e1-804e-026017d0d4dc-image.png

                            לחלק של כל הרשתות

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A0533057932A A0533057932

                              @מים-רבים אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

                              @A0533057932 בהודעה הקודמת שלך אמרת לי לגשת לזה
                              אולי לא הבנתי אותך?
                              e50917d4-4b63-48e1-804e-026017d0d4dc-image.png

                              לחלק של כל הרשתות

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מים רבים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @A0533057932
                              אוקי,
                              זה מה שמוגדר:
                              3cbeda8d-9714-40f3-b316-1e0f8f421a01-image.png

                              A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מים רבים

                                @A0533057932
                                אוקי,
                                זה מה שמוגדר:
                                3cbeda8d-9714-40f3-b316-1e0f8f421a01-image.png

                                A0533057932A מנותק
                                A0533057932A מנותק
                                A0533057932
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @מים-רבים אמר בעזרה | יצירת תיקייה משותפת לינוקס ווינדוס:

                                @A0533057932
                                אוקי,
                                זה מה שמוגדר:
                                3cbeda8d-9714-40f3-b316-1e0f8f421a01-image.png

                                תוריד את רמת האבטחה ותבדוק

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוטי זהבמ מנותק
                                  מוטי זהבמ מנותק
                                  מוטי זהב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  תפעיל הזרמת מדיה
                                  (זה מה שעזר לי פעם כשניסיתי לשתף תיקיה ממחשב למחשב כששתיהם בווינדוס)
                                  566ca147-d44d-455f-8b8d-9ca6b70fadfd-image.png

                                  עדיף להישאר בשקט ולהיחשב כטיפש, מאשר לדבר ולהסיר כל ספק
                                  (כנ"ל בפורום)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר