בקשת מידע | זיהוי פונט והתייעצות
-
א. האם מאן דהוא מיושבי הפורום יכול לזהות את הפונטים ב-2 הדוגמאות המצו"ב, ולנקוב בשמותיהם? (הם דומים, אך נ"ל שהם שונים).ב. איזה פונט לדעתכם נאה יותר / מוצלח יותר?
המדובר הוא בספר תורני שיודפס ב-2 טורים.
תודה רבה!
דוגמא 1.png
-
@itzik-wer אמר בבקשת מידע | זיהוי פונט והתייעצות:
בטעות נשמטה תמונה אחת. אני מעלה שוב את שתי התמונות.

לענ"ד יש משהו יותר מסוגנן בשני, אבל הראשון יותר קל לקריאה.
בהצלחה -
@poker אמר בבקשת מידע | זיהוי פונט והתייעצות:
@itzik-wer
כנ"ל.
אך אם י שלך את זה בPDF אפשר לבדוק בקלות באמצעות תוכנה פשוטה.תודה
באמצעות איזו תוכנה?@itzik-wer
תנסה מכאן
http://www.israelgrafix.com/archives/3713
תעדכן אם זה עבד לך. -
@itzik-wer

אם כן זה Times New Roman
הגופן הפשוט שפאוואר פוינט מציע... -
@itzik-wer

אם כן זה Times New Roman
הגופן הפשוט שפאוואר פוינט מציע...בוודאות זה לא הגופן הזה.
-
@106 אבל פחות קריא כאמור....
אני מאמין שכשהגופן הראשון יהיה מעומד בשני טורים כמו השני הוא ייראה הרבה יותר יפה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות