בירור | פריצב של קוד אבטחה בנוקיה 230
-
@שרוליק-מהמרכז אמר בבירור | פריצב של קוד אבטחה בנוקיה 230:
מישהו יודע אם התוכנות של הפריצה של הc2 ו208 עובדים גם ב230
הנוקיה בסט וכל אלו היולא נראה לי אבל תחכה לבדות אצל המומחים כמו @אלישי
מישהו יודע מה המייל של @Yair
-
מישהו יודע מה המייל של @Yair
@שרוליק-מהמרכז אתה מבני ברק?
-
@שרוליק-מהמרכז אתה מבני ברק?
@צור כן
-
@צור כן
@שרוליק-מהמרכז החנות של יאיר ברבי עקיבא 136
-
@שרוליק-מהמרכז החנות של יאיר ברבי עקיבא 136
@צור אמר בבירור | פריצב של קוד אבטחה בנוקיה 230:
@שרוליק-מהמרכז החנות של יאיר ברבי עקיבא 136
של ישי
@ishay -
האם אפשר לפרוץ את הקוד אבטחה של נוקיה 208?
פשוט איני יודע את הקוד... -
האם אפשר לפרוץ את הקוד אבטחה של נוקיה 208?
פשוט איני יודע את הקוד...@שמואל-ששון מתחבר למחשב?
-
לא
מה עושים? -
לא
מה עושים?@שמואל-ששון אין הרבה מה לעשות... תחליף שקע טעינה לכזה שמתחבר למחשב...
-
האם אפשר לפרוץ את הקוד אבטחה של נוקיה 208?
פשוט איני יודע את הקוד...@שמואל-ששון
אם אתה מתכוון לקוד אבטחה שהמכשיר דורש (ולא שמישהו יצר אותו)
זה 12345
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות