שאלה | סרגל הכלים באופיס
-
מישהו יודע כיצד ניתן להגדיר בוורד בווינדוס 11 שבסרגל הכלים למעלה יופיע החץ של חזור שלב אחד אחורה ו בצע שוב שלב קדימה ולא שיופיע בתוך הסרגל עצמו
תעדכנו אותי אם יש קטגוריה מתאימה יותר לשאלה זו.@אליהו-ה אפשר פשוט להשתמש בסרגל הכלים לגישה מהירה (לחצן ימני על רצועת הכלים, הצג סרגל הכלים לגישה מהירה, לחיצה על החץ בצד הסרגל שנפתח, הוספה של הפעולות שאתה רוצה - בטל וחזור)
זה נראה כך:

-
@אליהו-ה אפשר פשוט להשתמש בסרגל הכלים לגישה מהירה (לחצן ימני על רצועת הכלים, הצג סרגל הכלים לגישה מהירה, לחיצה על החץ בצד הסרגל שנפתח, הוספה של הפעולות שאתה רוצה - בטל וחזור)
זה נראה כך:

@מושיקו-2000 תודה גדולה.
ושמתי לב אח"כ שאפשר גם לסדר את זה שיהיה כמו בוורד היישן ע"י לחיצה ימנית על הסרגל וללחוץ הצג מעל סרגל הכלים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות