בקשת מידע | התקנת קבצי APK בשיאומי כשר
-
שלום יש לי שיאומי QIN 1 עם נגן וסייר קבצים בלי WI-FI ונקודה חמה
אבל חסום להתקנות הצלחתי להפעיל ניפוי באגים יש למשהו מידע איך להמשיך מכאן -
שלום יש לי שיאומי QIN 1 עם נגן וסייר קבצים בלי WI-FI ונקודה חמה
אבל חסום להתקנות הצלחתי להפעיל ניפוי באגים יש למשהו מידע איך להמשיך מכאן -
שלום יש לי שיאומי QIN 1 עם נגן וסייר קבצים בלי WI-FI ונקודה חמה
אבל חסום להתקנות הצלחתי להפעיל ניפוי באגים יש למשהו מידע איך להמשיך מכאןפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב אני לא מצליח להתקין הוא מזהה את המכשיר אבל הוא כותב האפליקציה לא הותקנה
-
ח חברים העביר נושא זה מ-מדריכים - שיאומי +Qin1s ב-
-
@יהודה-פיקטוב אני לא מצליח להתקין הוא מזהה את המכשיר אבל הוא כותב האפליקציה לא הותקנה
-
@מוחין-דגדלות תנסה דרך ADB רגיל
@מישהו12 מה זה ADB רגיל מה שהוא שלח מקודם או תוכנה אחרת ???
כי ניסיתי את שתי התוכנות שיהודה פיקטוב הביא וזה לא עבד -
@מישהו12 מה זה ADB רגיל מה שהוא שלח מקודם או תוכנה אחרת ???
כי ניסיתי את שתי התוכנות שיהודה פיקטוב הביא וזה לא עבד -
@יצחק-א תודה רבה
ידוע לך איזה דרייברים צריך ומאיפה אני מוריד?? -
@יצחק-א תודה רבה
ידוע לך איזה דרייברים צריך ומאיפה אני מוריד??@מוחין-דגדלות ודרך אגב מה בדיוק צריך לעשות איפה לשים את הקובץ APK שאני רוצה להתקין אם תוכל לפרט עוד קצת תודה רבה
-
@מוחין-דגדלות ודרך אגב מה בדיוק צריך לעשות איפה לשים את הקובץ APK שאני רוצה להתקין אם תוכל לפרט עוד קצת תודה רבה
@מוחין-דגדלות יש שם דרייברים
תכניס את האפליקציה שאתה רוצה להתקין לתקיה של הadb
תכנס ל adb ותקליד adb install ואת שם האפליקציה ו .apk
[שם האפליקציה צריך להיות באנגלית] -
@מוחין-דגדלות יש שם דרייברים
תכניס את האפליקציה שאתה רוצה להתקין לתקיה של הadb
תכנס ל adb ותקליד adb install ואת שם האפליקציה ו .apk
[שם האפליקציה צריך להיות באנגלית]@יצחק-א אמר בבקשת מידע | התקנת קבצי APK בשיאומי כשר:
להכנס לקובץ ADB או כמו שההוא כתב לcmd-here.exe
כי הקובץ ADB לא נפתח לי -
@יצחק-א אמר בבקשת מידע | התקנת קבצי APK בשיאומי כשר:
להכנס לקובץ ADB או כמו שההוא כתב לcmd-here.exe
כי הקובץ ADB לא נפתח לי@מוחין-דגדלות לcmd-here.exe
-
@מוחין-דגדלות לcmd-here.exe
@יצחק-א זה לא עושה כלום
לא הבנתי אם אני צריך לעשות משהו עם הדרייברים -
@יצחק-א זה לא עושה כלום
לא הבנתי אם אני צריך לעשות משהו עם הדרייברים@מוחין-דגדלות להתקין אותם
-
@מוחין-דגדלות להתקין אותם
@יצחק-א לא הבנתי איפה הדריברים מאיפה אני משיג
-
@יצחק-א זה לא עושה כלום
לא הבנתי אם אני צריך לעשות משהו עם הדרייברים@מוחין-דגדלות מסתמא חסמו לך את האפשרות של התקנה דרך ADB,
תנסה את הפקודה push ???.apk data/app/???.apkולגבי הדרייברים
https://drive.google.com/open?id=1HlwNv8hA2iafXQIibuSFL6UOf7Lo4mJP -
@מוחין-דגדלות מסתמא חסמו לך את האפשרות של התקנה דרך ADB,
תנסה את הפקודה push ???.apk data/app/???.apkולגבי הדרייברים
https://drive.google.com/open?id=1HlwNv8hA2iafXQIibuSFL6UOf7Lo4mJP@zalmensmok זה דרייבר מיוחד לשיאומי או לכל אנדרואיד??
-
@zalmensmok זה דרייבר מיוחד לשיאומי או לכל אנדרואיד??
@מוחין-דגדלות כולם
-
@מוחין-דגדלות מסתמא חסמו לך את האפשרות של התקנה דרך ADB,
תנסה את הפקודה push ???.apk data/app/???.apkולגבי הדרייברים
https://drive.google.com/open?id=1HlwNv8hA2iafXQIibuSFL6UOf7Lo4mJP@zalmensmok אמר בבקשת מידע | התקנת קבצי APK בשיאומי כשר:
תנסה את הפקודה push ???.apk data/app/???.apk
צריך רוט.וmount.ולעשות אחר כך chmod.ואז להפעיל מחדש.
-
@zalmensmok אמר בבקשת מידע | התקנת קבצי APK בשיאומי כשר:
תנסה את הפקודה push ???.apk data/app/???.apk
צריך רוט.וmount.ולעשות אחר כך chmod.ואז להפעיל מחדש.
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | התקנת קבצי APK בשיאומי כשר:
@zalmensmok אמר בבקשת מידע | התקנת קבצי APK בשיאומי כשר:
תנסה את הפקודה push ???.apk data/app/???.apk
צריך רוט.וmount.ולעשות אחר כך chmod.ואז להפעיל מחדש.
צודק, שכחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות