כולנו מסובין
-
אני מחפש בדחיפות את הדיסק של לחיים טיש על פסח "כולנו מסובין" מצאתי את להורדה אך בתשלום, אני מחפש אם יש מישהו שיש לו לשלוח לי
תודה
אפשר לעדכן אותי בצ'אט.@קריקטורה אמר בכולנו מסובין:
כולנו מסובין
https://drive.google.com/open?id=1e9fIfnH99N6k-t1NZiHF0FVU3cv_HhtQ
מאת @ציצו
(קצת הכרת: טובה להצטרפות אוטומטית - שלחו מייל לכתובת הזאת:
tzitzobsd+subscribe@googlegroups.com) -
אם תוכל לשלוח לי לינק של מג'יקוד אוכל לשלוח לך את זה מכווץ בקובץ ראר
-
@קריקטורה אמר בכולנו מסובין:
כולנו מסובין
https://drive.google.com/open?id=1e9fIfnH99N6k-t1NZiHF0FVU3cv_HhtQ
מאת @ציצו
(קצת הכרת: טובה להצטרפות אוטומטית - שלחו מייל לכתובת הזאת:
tzitzobsd+subscribe@googlegroups.com)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות