בקשה | תוכנת פורום
-
בקשה דחופה!!! האם למשהו יש תוכנה פתוחה לשימוש עצמי "אופליין", בצורה של פורום כמו מתמחים טופ, או כמו קול הלשון- בשביל תוכן שלי, והאם יש לי אופציה להתקנה בתוך אונקי(- שיפתח התוכנה באונקי בצורת התוכנה).
תודה ענקית מראש...@דוד-זאבי קול הלשון זה לא תוכנה, החומר נמצא אצלם בשרתים, ומתמחים טופ בנוי על NodeBB ששייך אופליין אבל לא חושב שנייד על אונקי.
מסתמא יש מערכות אחרות, אולי אם תפרט איזה סוג "חומר" מדובר (לדוגמה קבצי שמע/לכתוב לעצמך חידושי תורה) וכולי, יוכלו לענות לך יותר... -
@דוד-זאבי קול הלשון זה לא תוכנה, החומר נמצא אצלם בשרתים, ומתמחים טופ בנוי על NodeBB ששייך אופליין אבל לא חושב שנייד על אונקי.
מסתמא יש מערכות אחרות, אולי אם תפרט איזה סוג "חומר" מדובר (לדוגמה קבצי שמע/לכתוב לעצמך חידושי תורה) וכולי, יוכלו לענות לך יותר...@צדיק-תמים תודה, אבל אני צריך רק את התוכנה ללא החומר, ומה שכתבת שמתמחים טופ בנוי על אופליין איך אני יכול להשיג?
וליתר ביאור- אני רוצה להכניס לעצמי בסדר מסודר כל התוכן שיש לי מסודר לעצמי כמו פורום, איך אני יכול לעשות את זה?
יש"כ ענק מראש!!!!!!!!! -
@צדיק-תמים תודה, אבל אני צריך רק את התוכנה ללא החומר, ומה שכתבת שמתמחים טופ בנוי על אופליין איך אני יכול להשיג?
וליתר ביאור- אני רוצה להכניס לעצמי בסדר מסודר כל התוכן שיש לי מסודר לעצמי כמו פורום, איך אני יכול לעשות את זה?
יש"כ ענק מראש!!!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות