מה אני עושה לכרטיס זיכרון שלא מתאתחל
-
1

2
3
4
5
אני יציין שאין לי שום עניין בחומר יש לי רק עניין שיהיה לי את הכרטיס הזה (64 GB) -
@מוטי-זהב אולי תנסה לפי הוראות פה?
https://www.windowscentral.com/how-clean-and-format-storage-drive-using-diskpart-windows-10@ארי אמר במה אני עושה לכרטיס זיכרון שלא מתאתחל:
@מוטי-זהב אולי תנסה לפי הוראות פה?
https://www.windowscentral.com/how-clean-and-format-storage-drive-using-diskpart-windows-10חבל על הזמן
-
@מוטי-זהב אולי תנסה לפי הוראות פה?
https://www.windowscentral.com/how-clean-and-format-storage-drive-using-diskpart-windows-10 -
@ארי הכרטיס כבר בזבל שברתי את זה מייד כש @משחזר-מידע הצביע לפוסט של @בערל
@מוטי-זהב אמר במה אני עושה לכרטיס זיכרון שלא מתאתחל:
@ארי הכרטיס כבר בזבל שברתי את זה מייד כש @משחזר-מידע הצביע לפוסט של @בערל
יש דרך לדעת מי הצביע?
-
@מוטי-זהב אמר במה אני עושה לכרטיס זיכרון שלא מתאתחל:
@ארי הכרטיס כבר בזבל שברתי את זה מייד כש @משחזר-מידע הצביע לפוסט של @בערל
יש דרך לדעת מי הצביע?
@klopkk אמר במה אני עושה לכרטיס זיכרון שלא מתאתחל:
@מוטי-זהב אמר במה אני עושה לכרטיס זיכרון שלא מתאתחל:
@ארי הכרטיס כבר בזבל שברתי את זה מייד כש @משחזר-מידע הצביע לפוסט של @בערל
יש דרך לדעת מי הצביע?
תעמוד עם סמן העכבר על מס' המצביעים

-
@klopkk אמר במה אני עושה לכרטיס זיכרון שלא מתאתחל:
@מוטי-זהב אמר במה אני עושה לכרטיס זיכרון שלא מתאתחל:
@ארי הכרטיס כבר בזבל שברתי את זה מייד כש @משחזר-מידע הצביע לפוסט של @בערל
יש דרך לדעת מי הצביע?
תעמוד עם סמן העכבר על מס' המצביעים

@אברך-מייבין הא, אני משתמש באנדרואיד ככה שלא יצא לי לראות כזאת אפשרות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות