בעיה | פיצול מסך גלקסי A12
-
שלום לכולם אני צריך לעבוד במצב של פיצול מסך ומשום מה האופציה לא מופיעה אצלי. 2 האפשרויות היחידות שיש הם "פרטי יישום" ו"נעל יישום זה"
מישהו מכיר את הבעיה?
אציין שאני עובד עם סינון של עסקן, שלחתי להם פניה בנושא אך טרם קיבלתי מהם תשובה עדין. -
שלום לכולם אני צריך לעבוד במצב של פיצול מסך ומשום מה האופציה לא מופיעה אצלי. 2 האפשרויות היחידות שיש הם "פרטי יישום" ו"נעל יישום זה"
מישהו מכיר את הבעיה?
אציין שאני עובד עם סינון של עסקן, שלחתי להם פניה בנושא אך טרם קיבלתי מהם תשובה עדין.@Han-0 ראשית אם פנית אליהם דרך אפליקציית השירות שלהם אחרי שש בערב אז מן הסתם יחזרו אליך מחר ואם לפני אז יתכן שמחכה לך שם התשובה ושנית האופציה הנ"ל אמורה להיות כמדומני בהגדרות המכשיר. 3. הסינון לא יעבוד במסך עבודה אלא רק באישי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
