שאלה | התחברות למחשב מרחוק
-
אני רוצה להתחבר מהבית למחשב במשרד בלי שיצטרכו תוכנה או משהו ובלי שמי שיושב על המחשב יראה שרואים מה הוא עושה
-
אני רוצה להתחבר מהבית למחשב במשרד בלי שיצטרכו תוכנה או משהו ובלי שמי שיושב על המחשב יראה שרואים מה הוא עושה
@benzi6789494 אתה יכול עם חיבור RDP סטנדרטי שיש בכל מחשב
-
@benzi6789494 אתה יכול עם חיבור RDP סטנדרטי שיש בכל מחשב
@קינג-קומפיוטר לא בדיוק...RDP הבסיסי עובד רק ברשת פנימית, בשביל זה הוא יצטרך לפתוח פורטים בנתב, וגם הוא מוציא את המשתמש שבמחשב הנשלט החוצה...
אפשר לסדר הכל עם פאט'צים אבל אולי כבר עדיף טים ויואר או אני דסק... -
@קינג-קומפיוטר לא בדיוק...RDP הבסיסי עובד רק ברשת פנימית, בשביל זה הוא יצטרך לפתוח פורטים בנתב, וגם הוא מוציא את המשתמש שבמחשב הנשלט החוצה...
אפשר לסדר הכל עם פאט'צים אבל אולי כבר עדיף טים ויואר או אני דסק...@אביי תוכנות כמו אני דסק לא יעבדו כמו RDP בחיים זה אף פעם לא יהיה נוח באותה ברמה
@אביי אמר בשאלה | התחברות למחשב מרחוק:
וגם הוא מוציא את המשתמש שבמחשב הנשלט החוצה...
@benzi6789494 אמר בשאלה | התחברות למחשב מרחוק:
ובלי שמי שיושב על המחשב יראה שרואים מה הוא עושה
זה בעצם מה שהוא רוצה שהמשתמש לא יראה את מה שהוא עושה
-
@אביי תוכנות כמו אני דסק לא יעבדו כמו RDP בחיים זה אף פעם לא יהיה נוח באותה ברמה
@אביי אמר בשאלה | התחברות למחשב מרחוק:
וגם הוא מוציא את המשתמש שבמחשב הנשלט החוצה...
@benzi6789494 אמר בשאלה | התחברות למחשב מרחוק:
ובלי שמי שיושב על המחשב יראה שרואים מה הוא עושה
זה בעצם מה שהוא רוצה שהמשתמש לא יראה את מה שהוא עושה
@קינג-קומפיוטר צודק, סליחה. אני הבנתי שהוא רוצה שלא יראו שהוא משתלט...
-
אולי לקבל למייל תמונות מצילום מסך של המחשב במשרד כמו כאן
-
@אביי תוכנות כמו אני דסק לא יעבדו כמו RDP בחיים זה אף פעם לא יהיה נוח באותה ברמה
@אביי אמר בשאלה | התחברות למחשב מרחוק:
וגם הוא מוציא את המשתמש שבמחשב הנשלט החוצה...
@benzi6789494 אמר בשאלה | התחברות למחשב מרחוק:
ובלי שמי שיושב על המחשב יראה שרואים מה הוא עושה
זה בעצם מה שהוא רוצה שהמשתמש לא יראה את מה שהוא עושה
@קינג-קומפיוטר הוא כתב
ובלי שמי שיושב על המחשב יראה שרואים מה הוא עושה
הוא לא רוצה שיוציא את המשתמש החוצה, הוא רוצה שישאר ושלא ידע שרואים כל פעולה שלו מרחוק...
-
@קינג-קומפיוטר הוא כתב
ובלי שמי שיושב על המחשב יראה שרואים מה הוא עושה
הוא לא רוצה שיוציא את המשתמש החוצה, הוא רוצה שישאר ושלא ידע שרואים כל פעולה שלו מרחוק...
@חצקל אז שיכתוב שהוא מחפש תוכנת מעקב לא התחברות לשולחן עבודה מרוחק
-
@חצקל אז שיכתוב שהוא מחפש תוכנת מעקב לא התחברות לשולחן עבודה מרוחק
@קינג-קומפיוטר אתה אומר לי שהוא יכתוב?!
למה אתה צריך אותי באמצע??, דבר אליו ישירות!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות